Forresti odborně

Bezpečnost a jak na ni
Část III. – Kontrola nad daty

18. 9. 2017 | Radek Šafránek

Ideální by bylo používat firemní data pouze na zabezpečených firemních IT zařízeních (šifrování, antivir na noteboocích všech platforem, Android zařízeních atd.). Samozřejmě, ne vždy je to 100% možné, ale o to důležitější je v takovém případě dbát na zabezpečení.

Celý článek

Bezpečnost a jak na ni
Část II. – Nevědomost (ne)omlouvá

11. 9. 2017 | Radek Šafránek

Kolikrát jste to už zažili? Někomu z vašich kolegů či zaměstnanců (možná i vám samotným, ale ani muk) se podařilo pustit si do počítače virus, který zablokoval disk, zpřístupnil citlivá data hackerovi, nebo provedl podobnou nepravost. A pak se na scéně objevil „ajťák“…

Celý článek

Bezpečnost a jak na ni
Část I. – Uživatelé vs. ajťáci?

4. 9. 2017 | Radek Šafránek

Bezpečnost – jak do ní smysluplně investovat a přitom ji neustále zvyšovat? V oblasti bezpečnosti bude pořád co vylepšovat a tím pádem utrácet donekonečna. Vždycky je to o tom, kolik můžete a jste ochotni investovat. A pak je to o lidech. Můžete mít zařízení nabušená tím nejdražším softwarem a nastavit vysoké bezpečnostní standardy, ale pokud se jimi uživatelé nebudou řídit, vyhazujete peníze oknem. Jak tomu zabránit?

Celý článek

Přestává být Facebook pro nejmladší generaci „in“?

29. 8. 2017 | Martin Petrášek

Poprvé během existence Facebooku se má napřesrok snížit počet jeho uživatelů mezi teenagery. Předpověděla to uznávaná analytická společnost eMarketer. Proč tomu tak je, vysvětlil náš analytik Martin Petrášek v rozhovoru pro Rádio Zet.

Celý článek

Letní ochutnávka ze světa webdesignu

14. 8. 2017 | Jan Novotný

V našem linkovníku se během léta zachytila celá řada článků, služeb a doporučení. Ty nejzajímavější z nich vám představí náš letní digest, na své si přijdou nejen programátoři a grafici.

Celý článek

Co přinesla facebooková reklamní vlna

1. 8. 2017 | Martin Petrášek

Facebook – sociální síť, kterou využívají 2 miliardy uživatelů z celého světa. Pokud chcete něco sdělit, tady jste na správném místě. Ale stejně jako ostatní média i Facebook zaplavila reklama. Není jí už ale příliš? Neodradí naopak uživatele? O tom mluvil náš analytik Martin Petrášek s Janou Divinovou, redaktorkou Mladé Fronty Dnes.

Celý článek

  • «
  • 1 / 9

Přeskočit na hlavní nabídku