Děje se

Letní ochutnávka ze světa webdesignu

14. 8. 2017 | Jan Novotný

V našem linkovníku se během léta zachytila celá řada článků, služeb a doporučení. Ty nejzajímavější z nich vám představí náš letní digest, na své si přijdou nejen programátoři a grafici.

Celý článek

Co přinesla facebooková reklamní vlna

1. 8. 2017 | Martin Petrášek

Facebook – sociální síť, kterou využívají 2 miliardy uživatelů z celého světa. Pokud chcete něco sdělit, tady jste na správném místě. Ale stejně jako ostatní média i Facebook zaplavila reklama. Není jí už ale příliš? Neodradí naopak uživatele? O tom mluvil náš analytik Martin Petrášek s Janou Divinovou, redaktorkou Mladé Fronty Dnes.

Celý článek

Nejen Češi rádi utrácejí v e-shopech

27. 7. 2017 | Martin Petrášek

Češi jsou v internetových obchodech jako doma a rok od roku nakupují více. On-line prodejci očekávají, že objem tržeb letos překoná magickou hranici 100 miliard korun. Kdy a kde Češi nejvíce utrácejí prozradil Mladé Frontě Dnes i České televizi analytik e-commerce Martin Petrášek.

Celý článek

Forresti a Náchod patří k sobě, stěhovat se z něj nebudeme

24. 7. 2017 | Radovan Jelen

Budovu, ve které sídlí náchodská pobočka FG Forrest, koupilo pro své úředníky město. Forrest se bude muset stěhovat. Sloučit náchodskou pobočku s hradeckou bylo nasnadě, ale vedení se rozhodlo jinak. Forresti v Náchodě zůstanou, jen se přesunou o několik set metrů. Proč, to objasnil v rozhovoru pro Mladou Frontu Dnes Radovan Jelen, ředitel společnosti.

Celý článek

Vysvědčení pro Forresty – vyhlášení výsledků IEA 2016

30. 6. 2017 | FG Forrest

Školákům se dnes rozdávalo vysvědčení, my jsme ho dostali už včera. A i když jsme si vysloužili jen jedinou 1 a dvakrát za 3, udělalo nám to velkou radost. Nejde totiž o známky v pravém slova smyslu, ale o umístění v soutěži Internet Effectiveness 2016.

Celý článek

Bez e-shopu se do 5 let neobejde nikdo

23. 6. 2017 | Martin Petrášek

To vyplývá z rozhovoru s Martinem Petráškem, analytika FG Forrest, odvysílaného na Rádiu Zet. Moderátor Aleš Svoboda požádal Martina, aby objasnil, jak je to s konkurenceschopností dvou dlouholetých rivalů – kamenných obchodů a on-line prodeje.

Celý článek

Přeskočit na hlavní nabídku