Pojišťovna České spořitelny

Cíl byl jasný…

… vytvořit přehledné, atraktivní a uživatelsky přívětivé webové řešení, které výrazně zjednoduší komunikaci mezi zákazníkem a Pojišťovnou. Proto jsme se zaměřili nejen na přitažlivý vzhled, ale také strukturu uzpůsobenou cílovým skupinám a optimalizaci pro uživatele mobilních zařízení (tzn. plnou responzivitu).

To vše postavené na moderním redakčním systému Edee CMS, našem vlastním produktu, který umožňuje snadnou správu obsahu webu i bez znalosti html.

Efektivní komunikace

Uživatelé mohou rychle a pohodlně komunikovat s Pojišťovnou – přímo prostřednictvím webu si mohou sjednat osobní schůzku, požádat o zavolání zpět, poslat dotaz, nebo vznést konkrétní podnět k produktům či službám. 

Péče o zákazníky

Zásadní proměnou prošla sekce Péče a podpora, kde zákazníci najdou praktické informace, dokumenty a formuláře, které jim umožní dále řešit s Pojišťovnou všechno, co potřebují.

Kariérní microsite

Spolu s webem vznikla i kariérní microsite. Jejím cílem je představit Pojišťovnu potenciálním zájemcům o zaměstnání příjemnou a věcnou formou. Skrze profily zaměstnanců si mohou uchazeči o práci v Pojišťovně udělat přesnou představu o svém možném profesním životě. S pracovním prostředím je pak seznámí virtuální prohlídka poboček.

Čeho jsme dosáhli

  • 240% navýšení počtu schůzek sjednaných pomocí „Call-Me-Back“ tlačítek
  • 75% nárůst počtu návštěv z mobilních zařízení
  • 3× vyšší počet odběratelů newsletteru
  • 1. místo v soutěži WebTop100 2017

Dlouhodobě úspěšným se může stát i váš projekt!

  • Probio
  • Kroonwear
  • Nakladatelství Fraus
  • Senesi
  • Prague City Tourism
  • Vantage Film
  • Skupina ČEZ
  • váš projekt

Kontaktujte nás

Přeskočit na hlavní nabídku