Umíme

Umíme weby a e-shopy. Umíme je vymyslet, navrhnout, nakreslit, naprogramovat, nakódovat, zpřístupnit pro mobily, otestovat, spustit, zajistit jim náležitý servis, vyhodnocovat jejich výsledky a následně vylepšovat. Umíme weby a všechno okolo, co potřebujete k tomu, aby se z nich stal dlouhodobě úspěšný nástroj vaší komunikace a byznysu. Chcete také dlouhodobě úspěšný web?

Kontaktujte nás

Co děláme

E-shopy

Jak vypadá dlouhodobě úspěšný e-shop? Oslovuje nové i stávající zákazníky, přináší zisk, snadno se s ním pracuje, funguje bez chybičky a šetří náklady na provoz i obsluhu. My takový e-shop navrhneme, zprovozníme a dáme vám do ruky silný nástroj Edee Shop. S ním pro vás bude správa internetového obchodu hračka, dokonce bychom se nebáli použít slova radost.

Intranety

Intranet nemusí mít podobu nudné nástěnky s jídelním lístkem a seznamem zaměstnanců. Může to být živý kanál, který se pro vaše zaměstnance stane stejně přirozený jako prostředí sociálních médií. A přesně takové intranety v FG Forrest děláme. Jestli to ale na vaší vnitrofiremní síti bude skutečně žít, to už záleží jen na vás.

Weby

Weby – to je naše lovestory! Nezáleží na tom, jestli potřebujete firemní prezentaci, blog, microsite nebo třeba vzdělávací portál. Vytvoříme pro vás moderní web s originálním a přesto funkčním designem, který si bude rozumět se všemi zařízeními od stolních počítačů po chytré telefony.

Analytika

Co neměříte, neřídíte. A co neřídíte, to vás může zavést do míst, kde ale opravdu ani v nejmenším nechcete být. S námi ovšem nic takového nehrozí. Využíváme spoustu nástrojů ke sběru dat a pomocí následné analýzy pak navrhujeme weby i kampaně, které vás dovedou ke kýženým výsledkům.
Využíváme různé analytické nástroje:

On-line marketing

Jo, web je krásná věc. Ale když na něj nepřijdou uživatelé, pak jde o krásu poněkud samoúčelnou. A když na něj přijdou, ale neobjednají, nenakoupí, nepřihlásí se do newsletteru a vůbec se vlastně ani trochu neohřejí, jde o krásu možná i zbytečně drahou. On-line marketing FG Forrest v kostce: Přivedeme ty správné návštěvníky na váš web a pomůžeme je přeměnit v zákazníky.

Správa a provoz

Některé weby z naší dílny jsou opravdu mimořádně rozsáhlé a datově i funkčně náročné. Přesto i v těchto případech garantujeme bezchybný provoz, takže se nemusíte bát výpadků v návštěvnosti či objednávkách. Požadavky klientů řešíme na bázi 24/7 - tedy od pondělí do neděle nonstop. Každá úprava vždy projde testováním, aby vám její implementace nepřinesla nepříjemné překvapení. Maximální pozornost věnujeme zabezpečení všech našich řešení. Naše práce zkrátka spuštěním webu zdaleka nekončí.

Redakční systém

Edee CMS je naše vlastní dítě. Na svět jsme ho přivedli roku 2003 a od té doby ho piplali, vychovávali a učili stále nové věci. A tak i když nám teď přichází do puberty, překvapí vás, o jak milý, uživatelsky přívětivý a chytrý nástroj se jedná. Tenhle intuitivní redakční systém zůstává stále naším klíčovým produktem a dělá nám radost, kluk jeden.

E-mailing

Jaké kampaně dlouhodobě nejvíc fungují? E-mailové, to se ví. Jenže aby vám všechny ty open rate, click through rate a conversion rate utěšeně rostly, potřebujete nástroj, který vám umožní e-mailing snadno spravovat, přesně cílit a správně vyhodnocovat.
Využíváme tyto nástroje:

Vlastní produkty

Ve Forrestu hladovíme po informacích týkajících se webů, jejich fungování a vůbec všeho, co s tím souvisí. Touha po vědění přiměla několik Forrestů k tomu, že vytvořili nástroj, který sleduje chování uživatelů na webu pomocí heatmap a scrollmap. Ten nástroj je hodně pokročilý a dokážeme s ním přivádět weby našich zákazníků do stavu dokonalosti. Nechcete taky?

Petr Foltýn, šéf produkce a servisu

Věci se mají dělat tak, aby za něco stály.

Jak pracujeme

Zajímá vás, jak postupujeme při realizaci projektu a zda vám náš styl bude sedět? Tak si to pojďme ukázat. Ale ne na příkladu celého webu, to bychom tu byli týden. Vezměme si něco jednoduššího… Co takhle konverzní tlačítko? Jasně, to bude ten správný ilustrační vzorek! Než váš zákazník na tlačítko klikne, my zatím…

1. Zmapujeme terén

Každý projekt začínáme důkladnou analýzou trhu, klienta a jeho zákazníků. Budeme chtít vědět vše o vašem byznysu, potřebách vašich zákazníků, jejich zvyklostech, chování, zájmech, pojmoslovných konvencích… Na základě získaných poznatků pak rozhodneme, zda na tlačítko napíšeme "Objednat", "Registrovat" nebo třeba "Poslat poptávku".

2. Navrhneme design

Poté následuje návrh designu všech prvků webu - samozřejmě i včetně toho námi zkoumaného konverzního tlačítka. To má mimochodem speciální důležitost. Pokud by uživatel na webu něco neměl přehlédnout, je to právě ono. Proto se řeší barva, velikost, tvar i umístění tlačítka, aby na něj kliklo co nejvíc uživatelů.

3. Naprogramujeme web

Když si schválíme design, přichází nejnáročnější etapa celého procesu. Web se musí naprogramovat, průběžně testovat a podrobit dalším úpravám. Při tom všem samozřejmě využíváme ty nejmodernější technologie a zkušenosti těch nejlepších vývojářů. Dlužno ale dodat, že zrovna konverzní tlačítko z programátorského hlediska zas takový oříšek nepředstavuje.

4. Otestujeme funkčnost

Když je vše hotovo, přichází závěrečné velké testování. Musíme ověřit, zda bude web fungovat ve všech prohlížečích a na všech zařízeních. Testování na vzorku uživatelů nám řekne, jak budou na web reagovat reální uživatelé. Když testování odhalí, že třeba v mobilu se v určitém prohlížeči zobrazuje konverzní tlačítko špatně, musí se to opravit.

5. Dohlídneme na provoz

Spuštěním webu pro nás práce nekončí. Naopak, neustále nad ním držíme ochrannou ruku. V případě potřeby jsme schopni zasáhnout do několika minut a náš servis funguje 24 hodin denně, 7 dní v týdnu. Ani konverzní tlačítko s CTR 20 % vám totiž nebude k ničemu, když například přestane fungovat platební brána. Jsme vždy k dispozici, abychom vám pomohli.

6. Změříme a vylepšíme

Jakmile se web dostane do ostrého provozu, stává se předmětem našeho nepřetržitého zkoumání. Sledujeme samozřejmě také, jak uživatelé nakládají s tlačítkem, zda klikají na něj, nebo vedle něj, kolik procent uživatelů na něj kliká apod. Na základě toho pak plánujeme další úpravy či dílčí funkce a prvky. Využíváme k tomu řadu analytických nástrojů – třeba Monkey Tracker, Google Analytics a další.

Chtěli byste vidět, jak to celé vypadá na konkrétních projektech? Projděte si naše reference.

Zde

O co se opíráme

Vlastní vývoj

Velkou oporou nám je interně vyvíjený redakční systém Edee CMS. Poskytuje nám svobodu, stabilitu a prostor k realizaci všemožných nápadů, které se vylíhnou v hlavách našich pracovníků či klientů. Využíváme taky automatizované, penetrační a zátěžové testy, které přispějí k tomu, že námi vytvořené weby hned tak něco nepoloží.

Flexibilita

Jsme zvyklí spravovat rozsáhlé projekty o desítkách webů s vazbami na další systémy (CRM, ERP, DMS). Dokážeme snadno vytvářet a spolehlivě spravovat celé rodiny spřízněných a propojených webů. Věřte, že tohle opravdu hned tak někdo neumí.

Kvalitní obsah

Web bez obsahu je jako písnička bez melodie nebo detektivka bez zápletky. Nefunguje to. Při tvorbě stránek proto nemyslíme jen jako "ajťáci", ale vždy na celý proces napojujeme aktivity disciplín jako copywriting, SEO, obsahová strategie, e-mail marketing aj. Pro nás jsou to spojené nádoby, které se neustále musejí dolévat čerstvou vodou.

Technická podpora

Nonstop technická podpora a správa našich serverů s běžnou garancí dostupnosti 99,9 % je pro nás samozřejmostí. Vytvořili jsme si v téhle oblasti takové renomé, že se na nás zákazníci obracejí jako na konzultanty a koordinátory vlastních rozsáhlých projektů. Těší nás to a vážíme si toho.

Forresti

Bez nich by to nešlo. Co Forrest, to originál a zdroj specifických zkušeností, které se slévají do jedné velké nádrže společného forrestího know-how. Za každým projektem najdete spoustu životních příběhů, lekcí, výher a pochopitelně i držkopádů. Ale každým pádem se něco naučíme a posuneme dál. Koneckonců je přece lepší, když padáme my, než aby padaly weby našich klientů :)

20 let zkušeností

Od garážovky (dnes by se řeklo startupu) v Hronově, kde jsme produkovali multimediální CD, až po zavedenou internetovou agenturu s desítkami zaměstnanců v Praze, Náchodě a Hradci Králové. To je to, na co jsme nejvíc hrdí. Přečtěte si, jak to bylo.

Dlouhodobě úspěšným se může stát i váš projekt!

Pošlete nám poptávku

Přeskočit na navigaci