28. 4. 2022

FG Forrest

Po nějaké době se s Vámi opět rádi podělíme o pár zajímavostí z naší webové a e-commerce agentury. Zjistíte, jaký byl náš rok 2021 a dozvíte se také něco o projektech, které jsme spustili na přelomu roku.

Přejeme Vám příjemné počtení.

Náš rok 2021 – 24 velkých projektů, zlato z WebTop100 a téměř 7 000 hodin vývoje vlastních řešení

FG2021

Minulý rok byl u nás příjemně hektický a měli jsme tu čest pracovat na mnoha zajímavých online projektech. Ty největší jsme trochu přiblížili ve shrnujícím článku a řadu dalších zmínili alespoň ve videu (také jej najdete v článku). A vůbec, už jste viděli naše pohodové video z letních raftů? Také tam je. :-)

Zjistit víc o našem roku 2021

Univerzita Hradec Králové má díky FG zbrusu nový Portál celoživotního vzdělávání

UHK

Postavit moderní portál pro nabídku více než 70 různých kurzů pro UHK byla slušná výzva, kterou jsme rádi přijali. Navrhli jsme UX a design v souladu s webem UHK a celé řešení postavili na prověřené CMS a e-commerce platformě Edee.one. Výsledkem je rychlý a stabilní portál, který skvěle funguje jak na počítačích, tak na mobilních zařízeních. Naše nové řešení také výrazně usnadní život administrátorům, kteří v systému ročně zpracují kurzy v řádech milionů korun.

Dočíst se víc o novém portálu UHK

E-shop SENESI je teď přehlednější a ještě rychlejší

Senesi

Tento významný prodejce koupelen a kuchyní je hezkým příkladem klienta, se kterým spolupracujeme dlouhodobě. Naším první společným projektem bylo v roce 2018 spuštění B2C e-shopu, na který později navázala také B2B verze. A protože v SENESI vědí, že pravidelný rozvoj je nezbytný pro úspěch každého online projektu, nedávno jsme se pustili do redesignu:

  • Zpřehlednili jsme hlavní navigaci, aby se uživatelé ještě rychleji dostali k tomu, co nejčastěji hledají. Podkategorie si mohou jednoduše vybrat přes upravené megamenu.
  • Návštěvnost e-shopů dnes tvoří z více než 50 % přístupy z mobilních telefonů, proto jsme v mobilním zobrazení výrazně zjednodušili navigaci pomocí tzv. „hamburger menu“. Zvýraznili jsme i vyhledávání, protože ho lidé na mobilech hojně využívají. Obojím jsme návštěvníkům zkrátili cestu k nákupu.
  • Zároveň jsme v detailu produktů přesunuli ty nejdůležitější informace co nejvýše, aby byly ihned viditelné na většině zařízení.
  • Těsnějším propojením redakčního obsahu s e-shopem jsme lidem nabídli možnost rychlého přístupu do inspirační galerie (jedné z nejnavštěvovanějších sekcí na webu) a snadného výběru produktů z dané série.
Podívat se, jak se nám redesign povedl
A to je vše. Můžeme Vám také nějak pomoci? Ozvěte se nám!
Těšíme se na Vás u dalšího newsletteru.
Vaši Forresti