FG Forrest

Základem úspěšného byznysu je prodej, bez kterého to prostě nejde. Do hry čím dál víc vstupuje mladá generace s úplně novým druhem nákupního chování. Víte, v čem je jiná a podle čeho se rozhoduje, zda a kde nakoupí? My ano a rádi Vám to prozradíme.

Jak přilákat mladou generaci zákazníků?

Česká televize si nedávno pozvala Martina Petráška, analytika FG, do pořadu @online, aby právě nákupní chování „generace Z“ okomentoval. I když nezanedbatelnou část výrobků a služeb nakupují tito lidé také v kamenných obchodech, jejich nákupní rozhodování probíhá dávno před samotným nákupem, a to online. Záznam rozhovoru je pro Vás k dispozici na našem webu.

Poznejte generaci Z
Tipy ze světa webdesignu

Pro ty, kteří se věnují webdesignu, máme pár tipů na užitečné nástroje, které nás v minulých týdnech zaujaly. V textu je i pár postřehů z oblasti bezpečnosti.

Nechte se inspirovat
Když Forresti běží

Na apríla jsme se zúčastnili Sportisimo 1/2Maratonu a běželi jsme s těmi, co běžet nemohou. Doprovázeli jsme dva mladé hendikepované sportovce.

Jak se nám běželo
A na závěr ještě něco pro Vás

Nejste si jistí, zda zákazníkům prezentujete své služby nebo zboží online tak, abyste je skutečně zaujali a oni se rozhodli nakoupit u Vás? Poraďte se s Martinem Petráškem, jak zvýšit prodej. Napište mu na e-mail petrasek@fg.cz nebo mu zavolejte na číslo 736 607 044.

S pozdravem
Radovan Jelen