|
Základem úspěšného byznysu je prodej, bez kterého to prostě nejde. Do hry čím dál víc vstupuje mladá generace s úplně novým druhem nákupního chování. Víte, v čem je jiná a podle čeho se rozhoduje, zda a kde nakoupí? My ano a rádi Vám to prozradíme.
|
|
Jak přilákat mladou generaci zákazníků?
|
Česká televize si nedávno pozvala Martina Petráška, analytika FG, do pořadu @online, aby právě nákupní chování „generace Z“ okomentoval. I když nezanedbatelnou část výrobků a služeb nakupují tito lidé také v kamenných obchodech, jejich nákupní rozhodování probíhá dávno před samotným nákupem, a to online. Záznam rozhovoru je pro Vás k dispozici na našem webu.
|
|
|
Tipy ze světa webdesignu
|
Pro ty, kteří se věnují webdesignu, máme pár tipů na užitečné nástroje, které nás v minulých týdnech zaujaly. V textu je i pár postřehů z oblasti bezpečnosti.
|
|
|
Když Forresti běží
|
Na apríla jsme se zúčastnili Sportisimo 1/2Maratonu a běželi jsme s těmi, co běžet nemohou. Doprovázeli jsme dva mladé hendikepované sportovce.
|
|
A na závěr ještě něco pro Vás
|
Nejste si jistí, zda zákazníkům prezentujete své služby nebo zboží online tak, abyste je skutečně zaujali a oni se rozhodli nakoupit u Vás? Poraďte se s Martinem Petráškem, jak zvýšit prodej. Napište mu na e-mail petrasek@fg.cz nebo mu zavolejte na číslo 736 607 044.
|
S pozdravem Radovan Jelen
|
|
|