22. 6. 2022

FG Forrest

Dobrý den,

ještě než vyrazíte na zaslouženou letní dovolenou, posíláme několik novinek z naší webové a e-commerce agentury. Dozvíte se pár zajímavostí o skupině FG, proč je dobré začít řešit implementaci Google Analytics 4 a na závěr zjistíte něco o přínosech analýzy klíčových slov pro uživatelskou zkušenost s e-shopem.

Přejeme Vám příjemné počtení.

Skupina FG v roce 2021 vyrostla o 19 %

Skupina FG 2021

Naše webová a e-commerce agentura je hrdou součástí skupiny FG. V minulém roce jsme plánovali, že poroste dvojcifernou rychlostí a máme radost, že se nám tento odhad vyplnil. Celkový výnos firem ve skupině meziročně vzrostl ze 122 na 145 milionů, což představuje zvýšení o 19 %. Díky tomu můžeme růst i my ve smyslu investic do našich týmů a rozvoje dalších inovativních řešení.

Zjistit víc o výsledcích skupiny FG

1. 7. 2023 skončí Universal Analytics a nahradí jej Google Analytics 4

GA4

Společnost Google oznámila, že 1. července 2023 přestane služba Universal Analytics shromažďovat veškerá data (třeba návštěvnost, konverze, hodnotu nákupů) a zcela ji nahradí služba Google Analytics 4. Proto všem našim klientům doporučujeme bezodkladný přechod na Google Analytics 4 a nastavení všeho potřebného. Rádi to pro Vás zařídíme, stačí se nám ozvat.


A protože je to téma mimořádně důležité, na podzim 2022 chystáme pro naše klienty speciální školení zdarma. Již brzy Vám zašleme podrobnosti.

Dočíst se víc o přechodu na GA 4

Přínosy analýzy klíčových slov pro UX e-shopu

Analýza KW pro UX e-shopu

V dubnovém článku si náš UX designer Tomáš Mencák posvítil na analýzu klíčových slov a její četné přínosy pro UX e-shopů. Díky „klíčovce“ například zjistíte, jaké užitečné podstránky byste mohli vytvořit, jaké články pro potenciální zákazníky napsat nebo jak upravit strom kategorií.

Ve výsledku tak můžete získat více návštěvníků a nabídnout jim ještě lepší uživatelskou zkušenost. O to raději pak nakoupí právě u Vás. Zjistěte, jak na to!

Přečíst článek