Jak postupujeme

Víte, co zákazníci na FG Forrest mimo jiné oceňují? Že vždy hrajeme s otevřenými kartami. Takže hned od začátku budete vědět, jak bude spolupráce s námi probíhat. Z jakých etap se bude skládat, jaké milníky budeme společně míjet, jaké výstupy od nás dostanete a kolik vás to bude stát. Jestli máte chviličku, můžeme si tu cestu v rychlosti projít.

Průvodce zakázkou u FG Forrest

  • 1

    Sestavení projektového týmu

    Spolupráce vždycky funguje lépe, když hned od začátku víte, s kým máte tu čest. Proto se už z naší nabídky dozvíte, kdo s vámi bude za FG komunikovat. Kdo bude projektovým manažerem, UX designérem, grafikem, analytikem nebo lídrem vývojového týmu. Všichni vám pak budou domluveným způsobem k dispozici.

  • 3

    Úvodní studie – marketingová část

    Prostudujeme si všechny vámi dodané podklady, dokumenty a informace nasbírané během našich vzájemných schůzek či telefonátů. O vaší firmě, jejím byznysu a zákaznících toho musíme zjistit opravdu hodně, abychom ve váš prospěch přetavili to, co umíme ze všeho nejlépe. Vytvořit web nebo e-shop, na který se návštěvník nejen snadno dostane, ale také na něm rychle najde potřebné informace a provede požadovanou akci. Třeba na pár kliknutí nakoupí.

  • 5

    Cena díla a časový harmonogram

    Jakmile si vyjasníme východiska, cíle projektu a prostředky k jejich dosažení, připravíme cenovou kalkulaci celé zakázky a stanovíme podrobný harmonogram plnění. V něm se zavážeme k termínům, ve kterých budete moci očekávat výsledky naší práce.

  • 7

    Grafický návrh

    Vizuální stránku webových stránek tvoříme na míru konkrétnímu zákazníkovi a konkrétnímu projektu. To znamená, že nerecyklujeme stále dokola jednu šablonu, ale usilujeme vždy o autentičnost, originalitu a designovou čistotu. Abychom těchto kvalit dosáhli, neobejdeme se bez vašeho design manuálu, loga, produktových fotografií a dalších grafických podkladů. Reprezentativní grafika spolu s intuitivním rozmístěním informací na webu je klíčem k tomu, aby uživatele zaujala vaše nabídka a provedli požadovanou akci.

  • 9

    Předání úvodní studie

    Navržená informační architektura, obsah a design typových stránek i technická specifikace nyní čekají na vaše připomínky. Cenné jsou mj. podněty z vaší praxe, kterou nemůžeme znát, a díky nimž výslednou podobu projektu ještě více přizpůsobíme potřebám vašeho byznysu. Na druhou stranu ale také zformulujeme argumenty proti požadavkům, u nichž nás naše minulé zkušenosti přesvědčily, že nejsou efektivní. 
    Nyní máme detailní návrh řešení celého projektu a můžeme se vrhnout na realizaci.

  • 11

    Vývoj aplikací – back-end a integrace

    K základnímu jádru platformy doplní naši aplikační vývojáři moduly splňující požadovanou funkčnost. Dále pak případně vyvinou na míru další potřebné aplikace a rovněž napojí web/e-shop na váš informační nebo jiný externí systém.

  • 13

    Testování

    Nastavíme a zprovozníme testovací prostředí, v němž budete moci spolu s námi prověřit funkčnost vznikajícího projektu. Přístup do něj bude kvůli bezpečnosti možný jen z definovaných IP adres a pod heslem. Budete-li potřebovat, zřídíme vám navíc i předprodukční prostředí. Proběhne několik kol akceptačního řízení dle vašich připomínek, během něhož vyladíme vše do stavu umožňujícího bezproblémové spuštění.

  • 15

    Spuštění projektu

    Až se po otestování všech jednotlivých prvků přesvědčíme, že bezvadně fungují, pustíme vzniklé dílo do „ostrého” provozu. Nahráním prezentace na veřejný server ale naše spolupráce zdaleka nekončí. Čekají nás další důležité fáze.

  • 17

    Webová analytika a konzultace inovací

    Co neměříte, to nemůžete řídit. S námi vám nic takového nehrozí. Hned po spuštění vašeho projektu začneme pomocí analytických nástrojů vyhodnocovat klíčové ukazatele jeho výkonu. Ze získaných poznatků pak vyvozujeme náměty a doporučení, co na vašem webu/e-shopu a v jeho propagaci vylepšit, abyste dosahovali kýžených výsledků.
    Více o Webové analytice

Start Cíl
  • 2

    Naše nabídka na vaši poptávku

    Bude to možná znít troufale, ale v jistém smyslu se o vás staráme ještě před tím, než nás vůbec oslovíte. A to informačním servisem. Na našem firemním webu pro vás shromažďujeme maximum možných informací o naší práci, díky nimž si můžete dopředu promyslet, jakým zadáním nás pověříte. Můžeme si o tom i zatelefonovat nebo se hned sejít. Pokud už máte v zadání jasno, pošlete nám vyplněný poptávkový formulář. Čím víc se o vás, vašem projektu a vašich cílech dozvíme, tím přesnější nabídku následně dostanete. Pokud zcela jasné představy zatím nemáte, nevadí – dostaneme se k nim společně později ve fázi Úvodní studie.

  • 4

    Úvodní studie – technická část

    Vedle vašeho obchodního a marketingového zadání se neobejdeme bez technických podkladů, např. dokumentace k datovým zdrojům či externím systémům, s nimiž si přejete řešení integrovat. Napojíme ho na váš sklad, účetnictví, platební brány atd. Z dostupných podkladů následně připravíme detailní specifikaci projektu, tj. úplný popis funkcionality včetně veškeré potřebné infrastruktury a dalších náležitostí. To abychom pak v průběhu realizace postupně nezjišťovali, na co všechno se v počátku spolupráce zapomnělo.

  • 6

    Informační architektura a UX design

    A pak se dáme do práce. Vytvoříme standardizované popisy vašich typických zákazníků (persony), z nich odvodíme adekvátní návrh struktury obsahu a navrhneme tzv. drátěný model webové části projektu (wireframe), příp. i klikatelný prototyp. Strukturu, wireframe i prototyp pak vypilujeme na společných konzultacích (a třeba i pomocí uživatelského testování) k dokonalosti, aby byly jasným vodítkem pro grafického designéra.

  • 8

    Tvorba obsahu

    Kvalitní obsah představuje důležitou zbraň v bitvě o pozornost uživatelů. Pomůžeme vám s dlouhodobou obsahovou strategií a vytvoříme texty, obrázky či videa, která přemění váhající návštěvníky v loajální zákazníky. Např. 360stupňovou prezentací produktů nebo rozšířenou realitou, za jejíž využití jsme získali prestižní ocenění.

  • 10

    Prezentační část – front-end a konfigurace CMS

    Na základě detailního popisu funkcionality z úvodní studie a s připravenými grafickými šablonami se naši weboví vývojáři pustí do vlastní tvorby vašich nových stránek. Souběžně nastavíme CMS a e-commerce systém Edee.one, který vám bude sloužit ke správě obsahu.

  • 12

    Implementace obsahu

    Nyní přichází čas obalit technologickou kostru webu skutečným „masem”, kvůli němuž na něj přijdou návštěvníci. To znamená naplnit ho obsahem. Ať už na něj budeme nahrávat obsah zcela nový, nebo provedeme jeho migraci z vašich stávajících stránek, bez vaší plné součinnosti se – stejně jako v ostatních fázích zakázky – neobejdeme.

  • 14

    Zaškolení na práci s CMS

    Abyste uměli vkládat a upravovat texty, obrázky a další multimediální obsah, naučíme vás obsluhovat redakční část systému Edee.one. Stejným systémem můžete spravovat produkty, ceny, objednávky v jeho e-commerce části. Odlišná práva získají redaktoři, editoři a administrátoři. Souběžně vám předáme i související uživatelskou dokumentaci včetně videonávodů.

  • 16

    Správa a provoz

    Naše řešení jsou většinou funkčně i datově mimořádně rozsáhlá. Abychom garantovali jejich bezchybný provoz bez výpadků v návštěvnosti či objednávkách, můžete ho svěřit nám. V rámci dohodnuté profylaxe provádíme neustálý monitoring dostupnosti serverů od pondělí do neděle non-stop. Požadavky na servisní oddělení vyřizujeme okamžitě. Maximální pozornost věnujeme zabezpečení proti neoprávněným přístupům a útokům.

  • 18

    Online marketing

    Vymyslíme a budeme pro vás spravovat internetové kampaně, které vám přivedou ty správné návštěvníky a pomohou je přeměnit v zákazníky. Pojmy jako SEO, PPC, Google Ads, Sklik, Facebook Business Manager, influencer nebo youtuber jsou pro naše marketéry „denním chlebem”.
    Více o Online marketingu

  • 1

    Sestavení projektového týmu

    Spolupráce vždycky funguje lépe, když hned od začátku víte, s kým máte tu čest. Proto se už z naší nabídky dozvíte, kdo s vámi bude za FG komunikovat. Kdo bude projektovým manažerem, UX designérem, grafikem, analytikem nebo lídrem vývojového týmu. Všichni vám pak budou domluveným způsobem k dispozici.

  • 2

    Naše nabídka na vaši poptávku

    Bude to možná znít troufale, ale v jistém smyslu se o vás staráme ještě před tím, než nás vůbec oslovíte. A to informačním servisem. Na našem firemním webu pro vás shromažďujeme maximum možných informací o naší práci, díky nimž si můžete dopředu promyslet, jakým zadáním nás pověříte. Můžeme si o tom i zatelefonovat nebo se hned sejít. Pokud už máte v zadání jasno, pošlete nám vyplněný poptávkový formulář. Čím víc se o vás, vašem projektu a vašich cílech dozvíme, tím přesnější nabídku následně dostanete. Pokud zcela jasné představy zatím nemáte, nevadí – dostaneme se k nim společně později ve fázi Úvodní studie.

  • 3

    Úvodní studie – marketingová část

    Prostudujeme si všechny vámi dodané podklady, dokumenty a informace nasbírané během našich vzájemných schůzek či telefonátů. O vaší firmě, jejím byznysu a zákaznících toho musíme zjistit opravdu hodně, abychom ve váš prospěch přetavili to, co umíme ze všeho nejlépe. Vytvořit web nebo e-shop, na který se návštěvník nejen snadno dostane, ale také na něm rychle najde potřebné informace a provede požadovanou akci. Třeba na pár kliknutí nakoupí.

  • 4

    Úvodní studie – technická část

    Vedle vašeho obchodního a marketingového zadání se neobejdeme bez technických podkladů, např. dokumentace k datovým zdrojům či externím systémům, s nimiž si přejete řešení integrovat. Napojíme ho na váš sklad, účetnictví, platební brány atd. Z dostupných podkladů následně připravíme detailní specifikaci projektu, tj. úplný popis funkcionality včetně veškeré potřebné infrastruktury a dalších náležitostí. To abychom pak v průběhu realizace postupně nezjišťovali, na co všechno se v počátku spolupráce zapomnělo.

  • 5

    Cena díla a časový harmonogram

    Jakmile si vyjasníme východiska, cíle projektu a prostředky k jejich dosažení, připravíme cenovou kalkulaci celé zakázky a stanovíme podrobný harmonogram plnění. V něm se zavážeme k termínům, ve kterých budete moci očekávat výsledky naší práce.

  • 6

    Informační architektura a UX design

    A pak se dáme do práce. Vytvoříme standardizované popisy vašich typických zákazníků (persony), z nich odvodíme adekvátní návrh struktury obsahu a navrhneme tzv. drátěný model webové části projektu (wireframe), příp. i klikatelný prototyp. Strukturu, wireframe i prototyp pak vypilujeme na společných konzultacích (a třeba i pomocí uživatelského testování) k dokonalosti, aby byly jasným vodítkem pro grafického designéra.

  • 7

    Grafický návrh

    Vizuální stránku webových stránek tvoříme na míru konkrétnímu zákazníkovi a konkrétnímu projektu. To znamená, že nerecyklujeme stále dokola jednu šablonu, ale usilujeme vždy o autentičnost, originalitu a designovou čistotu. Abychom těchto kvalit dosáhli, neobejdeme se bez vašeho design manuálu, loga, produktových fotografií a dalších grafických podkladů. Reprezentativní grafika spolu s intuitivním rozmístěním informací na webu je klíčem k tomu, aby uživatele zaujala vaše nabídka a provedli požadovanou akci.

  • 8

    Tvorba obsahu

    Kvalitní obsah představuje důležitou zbraň v bitvě o pozornost uživatelů. Pomůžeme vám s dlouhodobou obsahovou strategií a vytvoříme texty, obrázky či videa, která přemění váhající návštěvníky v loajální zákazníky. Např. 360stupňovou prezentací produktů nebo rozšířenou realitou, za jejíž využití jsme získali prestižní ocenění.

  • 9

    Předání úvodní studie

    Navržená informační architektura, obsah a design typových stránek i technická specifikace nyní čekají na vaše připomínky. Cenné jsou mj. podněty z vaší praxe, kterou nemůžeme znát, a díky nimž výslednou podobu projektu ještě více přizpůsobíme potřebám vašeho byznysu. Na druhou stranu ale také zformulujeme argumenty proti požadavkům, u nichž nás naše minulé zkušenosti přesvědčily, že nejsou efektivní. 
    Nyní máme detailní návrh řešení celého projektu a můžeme se vrhnout na realizaci.

  • 10

    Prezentační část – front-end a konfigurace CMS

    Na základě detailního popisu funkcionality z úvodní studie a s připravenými grafickými šablonami se naši weboví vývojáři pustí do vlastní tvorby vašich nových stránek. Souběžně nastavíme CMS a e-commerce systém Edee.one, který vám bude sloužit ke správě obsahu.

  • 11

    Vývoj aplikací – back-end a integrace

    K základnímu jádru platformy doplní naši aplikační vývojáři moduly splňující požadovanou funkčnost. Dále pak případně vyvinou na míru další potřebné aplikace a rovněž napojí web/e-shop na váš informační nebo jiný externí systém.

  • 12

    Implementace obsahu

    Nyní přichází čas obalit technologickou kostru webu skutečným „masem”, kvůli němuž na něj přijdou návštěvníci. To znamená naplnit ho obsahem. Ať už na něj budeme nahrávat obsah zcela nový, nebo provedeme jeho migraci z vašich stávajících stránek, bez vaší plné součinnosti se – stejně jako v ostatních fázích zakázky – neobejdeme.

  • 13

    Testování

    Nastavíme a zprovozníme testovací prostředí, v němž budete moci spolu s námi prověřit funkčnost vznikajícího projektu. Přístup do něj bude kvůli bezpečnosti možný jen z definovaných IP adres a pod heslem. Budete-li potřebovat, zřídíme vám navíc i předprodukční prostředí. Proběhne několik kol akceptačního řízení dle vašich připomínek, během něhož vyladíme vše do stavu umožňujícího bezproblémové spuštění.

  • 14

    Zaškolení na práci s CMS

    Abyste uměli vkládat a upravovat texty, obrázky a další multimediální obsah, naučíme vás obsluhovat redakční část systému Edee.one. Stejným systémem můžete spravovat produkty, ceny, objednávky v jeho e-commerce části. Odlišná práva získají redaktoři, editoři a administrátoři. Souběžně vám předáme i související uživatelskou dokumentaci včetně videonávodů.

  • 15

    Spuštění projektu

    Až se po otestování všech jednotlivých prvků přesvědčíme, že bezvadně fungují, pustíme vzniklé dílo do „ostrého” provozu. Nahráním prezentace na veřejný server ale naše spolupráce zdaleka nekončí. Čekají nás další důležité fáze.

  • 16

    Správa a provoz

    Naše řešení jsou většinou funkčně i datově mimořádně rozsáhlá. Abychom garantovali jejich bezchybný provoz bez výpadků v návštěvnosti či objednávkách, můžete ho svěřit nám. V rámci dohodnuté profylaxe provádíme neustálý monitoring dostupnosti serverů od pondělí do neděle non-stop. Požadavky na servisní oddělení vyřizujeme okamžitě. Maximální pozornost věnujeme zabezpečení proti neoprávněným přístupům a útokům.

  • 17

    Webová analytika a konzultace inovací

    Co neměříte, to nemůžete řídit. S námi vám nic takového nehrozí. Hned po spuštění vašeho projektu začneme pomocí analytických nástrojů vyhodnocovat klíčové ukazatele jeho výkonu. Ze získaných poznatků pak vyvozujeme náměty a doporučení, co na vašem webu/e-shopu a v jeho propagaci vylepšit, abyste dosahovali kýžených výsledků.
    Více o Webové analytice

  • 18

    Online marketing

    Vymyslíme a budeme pro vás spravovat internetové kampaně, které vám přivedou ty správné návštěvníky a pomohou je přeměnit v zákazníky. Pojmy jako SEO, PPC, Google Ads, Sklik, Facebook Business Manager, influencer nebo youtuber jsou pro naše marketéry „denním chlebem”.
    Více o Online marketingu

Za nabídkou našich služeb stojí skutečná čísla

  • 1000+ realizovaných projektů
  • 80+ oborových ocenění
  • 25+ let na trhu
  • 70+ profesionálů na svém místě

Dlouhodobě úspěšným se může stát i váš projekt!

Pošlete nám poptávku

Přeskočit na hlavní nabídku