Buřinka novým webem ukazuje nový směr

28. 2. 2012 | FG Forrest

Nové produkty a více výhod představuje nový web „Buřinky“ - Stavební spořitelny České spořitelny. Výběrové řízení na kompletní webové řešení vyhrála internetová agentura FG Forrest, která s Buřinkou spolupracuje dlouhodobě od roku 2003.

Jednoduché představení všech produktů formou, která je přehledná a uživateli srozumitelná. To je stěžejní cíl nového webu. Informovat potenciální klienty o tom, že Buřinka nenabízí „jen“ stavební spoření. Nabízí také úvěry na bydlení a další finanční produkty.

Komunikace výhod a možnost použití virtuálních kalkulaček hned na úvodní stránce umožní zájemcům o financování bydlení okamžitý přehled o dostupnosti produktů Buřinky a všech výhodách.

Zásadním vzkazem, který Buřinka novým webem posílá svým stávajícím i novým klientům je:„Nasloucháme Vám a Vaše bydlení chceme řešit. Umíme kombinovat a nabízet optimální produkty právě pro Vás. Rádi se staneme Vaším partnerem a zpříjemníme cestu k bydlení.“

Web byl navrhován s ohledem na pravidla použitelnostiuživatelské zvyky. Obsah webu prošel, v produktových částech, výrazným zjednodušením textu. Redakčním systémem je i nadále autorský produkt FG Forrest – Edee CMS.

FG Forrest, a.s., je internetovou agenturou založenou v roce 1996.

Navrhuje optimální využití digitálních médií a kompletně realizuje zejména webové prezentace, intranety a mobilní aplikace. Vlastní produkce, profesionální přístup, redakční systém Edee CMS a prokazatelné přínosy jsou důvody, proč vybrat za partnera FG Forrest. Mezi dlouhodobé klienty patří Skupina ČEZ, McDonald's, Komerční banka, AC Sparta Praha nebo Kancelář prezidenta republiky.

Na seznam článků

Přeskočit na hlavní nabídku