Buřinka novým webem ukazuje nový směr

28. 2. 2012 | FG Forrest

Nové produkty a více výhod představuje nový web „Buřinky“ - Stavební spořitelny České spořitelny. Výběrové řízení na kompletní webové řešení vyhrála internetová agentura FG Forrest, která s Buřinkou spolupracuje dlouhodobě od roku 2003.

Jednoduché představení všech produktů formou, která je přehledná a uživateli srozumitelná. To je stěžejní cíl nového webu. Informovat potenciální klienty o tom, že Buřinka nenabízí „jen“ stavební spoření. Nabízí také úvěry na bydlení a další finanční produkty.

Komunikace výhod a možnost použití virtuálních kalkulaček hned na úvodní stránce umožní zájemcům o financování bydlení okamžitý přehled o dostupnosti produktů Buřinky a všech výhodách.

Zásadním vzkazem, který Buřinka novým webem posílá svým stávajícím i novým klientům je:„Nasloucháme Vám a Vaše bydlení chceme řešit. Umíme kombinovat a nabízet optimální produkty právě pro Vás. Rádi se staneme Vaším partnerem a zpříjemníme cestu k bydlení.“

Web byl navrhován s ohledem na pravidla použitelnostiuživatelské zvyky. Obsah webu prošel, v produktových částech, výrazným zjednodušením textu. Redakčním systémem je i nadále autorský produkt FG Forrest – Edee CMS.

Na seznam článků

Přeskočit na hlavní nabídku