Ferrero sviští do Alp a vy můžete s ním!

Chlazené tyčinky Kinder startují nový rok s novou soutěží. Po oblíbeném panu Chládkovi a chladnosce přicházejí ke slovu svišti. Podrobnosti o soutěži naleznete na microsite, kterou již tradičně realizovala internetová agentura FG Forrest.

Na microsite se dozvíte, jak se za několik obalů od oblíbených chlazených tyčinek Kinder dostanete na rodinnou dovolenou do Alp. K soutěži se zde můžete zaregistrovat a také sledovat jména výherců. Online si tak snadno ověříte, zda jste mezi nimi.

Microsite je koncipována graficky poutavě, ovšem nikoli na úkor srozumitelnosti. Stručně podává potřebné informace o soutěži, pravidlech i výhercích. Animace jsou vyrobeny technologií Flash.

Soutěž má podporu nejen na internetu. Jako každý rok je i tentokrát dominantní součástí kampaně televizní spot.

„Každoroční microsite pro kampaně Ferrero jsou pro nás příjemným zpestřením. Věříme, že svišti budou minimálně stejně úspěšní jako chladnosky,“ hodnotí projekt Lukáš Žďárský, Key Account Manager FG Forrest.

„Microsite je důležitou části promoce, protože se zde registrují všichni soutěžící, kteří si koupili chlazené tyčinky Kinder. Jsem spokojen s designem a grafickou úrovní a věřím, že i díky microsite se nám soutěžící budou vracet k účasti v promoci,“říká Pavel Vojta ze společnosti Ferrero Česká.

Mohlo by vás zajímat

Pojišťovnu Kooperativa pojí s FG Forrest dlouholetá spolupráce

Kooperativa patří mezi největší české pojišťovny a věří jí 2,5 milionu stálých klientů. Na českém trhu působí přes 30 let a zaměstnává více než 4 000 lidí. Patří do Vienna Insurance Group – vedoucí pojišťovací skupiny ve střední a východní…

Celý článek

Jak to u nás chodí aneb proč nám minulý rok přišlo 420 životopisů?

Oceňované projekty, firemní kultura i profesní růst – to jsou podle nás hlavní důvody, proč jsme v roce 2023 zaujali tolik uchazečů.

Celý článek

Přeskočit na hlavní nabídku