Forresti slaví úspěch ve Fénixu

13. 2. 2014 | FG Forrest

Historicky první ročník soutěže Fénix content marketing znamenal úspěch pro internetovou agenturu FG Forrest a její klienty. Ve dvou online kategoriích získala finálové umístění se třemi projekty.

V kategorii newsletter zvítězil T-Mobile, který s agenturou FG Forrest spolupracuje na online novinkách více než sedm let. Druhé místo obsadil elektronický zpravodaj vydávaný společností ČEZ.

„Podstatnou výhodou direct e-mailingu s FG Forrest je komplexní přístup k problematice, který nám přináší solidní výsledky,“ říká Pavel Foršt, web manager, Mediální útvar Skupiny ČEZ.

„Spolupráce se společností T-Mobile je ukázkou ideálního vztahu agentury a klienta. Osvícený přístup a zájem o trendy v oblasti e-mail marketingu ze strany T-Mobile posunuje výsledky newsletteru výrazně kupředu. Za vše ostatní musím zmínit plně responzivní design newsletteru. To, o čem se mluví na konferencích a píše mnoho článků, je v T-Mobile už rok realitou. A ta realita zvýšila úspěšnost newsletteru o cca 21 %,“ komentuje úspěch forrestí specialista na newslettery Martin Halama.

Kategorie webových stránek měla na shortlistu také  forrestího kandidáta – web společnosti USSPA. Ten v konkurenci přihlášených webů hrdě obstál. Web založený na designu špičkových produktů a vyvolávání emocí je výraznou změnou v dosavadní internetové komunikaci společnosti USSPA.

Soutěž Fénix content marketing je nováčkem mezi zažitými tradičními soutěžemi v českém prostředí. Počet přihlášených prací, komunikace s agenturami, organizace slavnostního večera a pečlivě vybraná odborná porota však naznačuje, že jde o profesionálně připravenou akci s potenciálem stát se pevným pilířem a měřítkem úspěchu pro marketéry, PR manažery a specialisty na komunikaci. Jde o ucelený koncept, jehož součástí jsou, mimo jiné, knihovna firemních publikací, výstava s názvem Nikdy bez obsahu – content marketing a tematický diskusní večer

Na seznam článků

Přeskočit na hlavní nabídku