Komerční banka má nejlepší web

1. 11. 2012 | FG Forrest

V prestižní soutěži Web Top 100 zvítězila letos ve své kategorii Komerční banka. Na jejím korporátním webu došlo v posledním roce k mnoha inovacím, které byly, jak se potvrdilo, efektivní. Komerční banka v oblasti webových řešení dlouhodobě spolupracuje s internetovou agenturou FG Forrest.

Vítězstvím v kategorii „Banky“ Komerční banka potvrdila, že koncepce a strategie její online komunikace je správná. Výsledky webu v podobě statistik a zpětné vazby klientů jsou přesvědčivé.

Od kompletního redesignu webu Komerční banky v roce 2010 neustále probíhá měření a zjišťování uživatelských preferencí a nálad. Na základě jejich pravidelného vyhodnocování se web mění a přizpůsobuje. Tato soustavná analytická práce je jedním z nejefektivnějších způsobů, kterým lze učinit z webu dlouhodobě úspěšný komunikační nástroj.

„Jsme rádi, že po mezinárodním ocenění WebAward 2011, následuje prestižní ocenění v národní oborové soutěži WebTop100. Dosaženého 1. místa v kategorii Bank si vážíme, přičemž jej považujeme za potvrzení, že jdeme správnou cestou nejen na úrovni výsledků jednotlivých soutěží, ale především výsledků uživatelských testů, které se tak vzájemně doplňují a umožňují nám zlepšovat úroveň našeho korporátního web sídla.“ dodává David Horák, Webmaster Komerční banky.

„Mám opravdu radost z toho, že se nám spolu s klientem dlouhodobě daří posouvat a zlepšovat řešení korporátního webu Komerční banky a získané ocenění, tedy hodnocení poroty soutěže WebTop100 vnímám jako potvrzení, že jdeme správnou cestou“, dodává Petr Foltýn, Manager divize Produkce a Servis FG Forrest.

Agentura Dobrý web a společnost Internet Info, s.r.o. každoročně pořádá Soutěž WebTop100 umožňující firmám působícím v České republice porovnat jejich webové prezentace napříč celým internetem, ale především mezi sebou v oborových žebříčcích. Zároveň je organizací aktivně pracující na vytvoření vysokého standardu pro vývoj webu a marketingu, která sleduje stejný cíl, a to zlepšení úrovně a kvality komunikace na internetu.

Komerční banka je jednou z nejefektivnějších univerzálních bank ve střední Evropě. Poskytuje klientům komplexní služby v oblasti drobného, podnikového a investičního bankovnictví. Celkem 8 669 zaměstnanců skupiny Komerční banky obsluhuje 2,67 milionu klientů, kteří mohou využít rozsáhlé sítě 396 obchodních míst v celé České republice. KB nyní provozuje 686 bankomatů. Jeden z kanálů přímého bankovnictví využívá více než 1 milion klientů. KB je součástí skupiny Société Générale.

FG Forrest, a.s., je internetovou agenturou založenou v roce 1996.

Navrhuje optimální využití digitálních médií a kompletně realizuje zejména webové prezentace, intranety a mobilní aplikace. Vlastní produkce, profesionální přístup, redakční systém Edee CMS a prokazatelné přínosy jsou důvody, proč vybrat za partnera FG Forrest. Mezi dlouhodobé klienty patří Skupina ČEZ, McDonald's, Komerční banka, AC Sparta Praha nebo Kancelář prezidenta republiky.

Na seznam článků

Přeskočit na hlavní nabídku