Komerční banka má nejlepší web

1. 11. 2012 | FG Forrest

V prestižní soutěži Web Top 100 zvítězila letos ve své kategorii Komerční banka. Na jejím korporátním webu došlo v posledním roce k mnoha inovacím, které byly, jak se potvrdilo, efektivní. Komerční banka v oblasti webových řešení dlouhodobě spolupracuje s internetovou agenturou FG Forrest.

Vítězstvím v kategorii „Banky“ Komerční banka potvrdila, že koncepce a strategie její online komunikace je správná. Výsledky webu v podobě statistik a zpětné vazby klientů jsou přesvědčivé.

Od kompletního redesignu webu Komerční banky v roce 2010 neustále probíhá měření a zjišťování uživatelských preferencí a nálad. Na základě jejich pravidelného vyhodnocování se web mění a přizpůsobuje. Tato soustavná analytická práce je jedním z nejefektivnějších způsobů, kterým lze učinit z webu dlouhodobě úspěšný komunikační nástroj.

„Jsme rádi, že po mezinárodním ocenění WebAward 2011, následuje prestižní ocenění v národní oborové soutěži WebTop100. Dosaženého 1. místa v kategorii Bank si vážíme, přičemž jej považujeme za potvrzení, že jdeme správnou cestou nejen na úrovni výsledků jednotlivých soutěží, ale především výsledků uživatelských testů, které se tak vzájemně doplňují a umožňují nám zlepšovat úroveň našeho korporátního web sídla.“ dodává David Horák, Webmaster Komerční banky.

„Mám opravdu radost z toho, že se nám spolu s klientem dlouhodobě daří posouvat a zlepšovat řešení korporátního webu Komerční banky a získané ocenění, tedy hodnocení poroty soutěže WebTop100 vnímám jako potvrzení, že jdeme správnou cestou“, dodává Petr Foltýn, Manager divize Produkce a Servis FG Forrest.

Agentura Dobrý web a společnost Internet Info, s.r.o. každoročně pořádá Soutěž WebTop100 umožňující firmám působícím v České republice porovnat jejich webové prezentace napříč celým internetem, ale především mezi sebou v oborových žebříčcích. Zároveň je organizací aktivně pracující na vytvoření vysokého standardu pro vývoj webu a marketingu, která sleduje stejný cíl, a to zlepšení úrovně a kvality komunikace na internetu.

Komerční banka je jednou z nejefektivnějších univerzálních bank ve střední Evropě. Poskytuje klientům komplexní služby v oblasti drobného, podnikového a investičního bankovnictví. Celkem 8 669 zaměstnanců skupiny Komerční banky obsluhuje 2,67 milionu klientů, kteří mohou využít rozsáhlé sítě 396 obchodních míst v celé České republice. KB nyní provozuje 686 bankomatů. Jeden z kanálů přímého bankovnictví využívá více než 1 milion klientů. KB je součástí skupiny Société Générale.

Na seznam článků

Přeskočit na hlavní nabídku