Legendární Český pivní festival změnil komunikaci

Tradiční a největší pivní festival změnil web a komunikaci k návštěvníkům. Nově tak mluví k cílovým skupinám webu přehledně, srozumitelně a klade důraz na emoce.

Po mnoha letech došlo k výměně stárnoucí webové prezentace za nový, moderní a optimalizovaný web. Jeho hlavním cílem je představit novinky Českého pivního festivalu i festival samotný. Sekundárně webové stránky informují o možnosti pracovních příležitostí pro studenty a další zájemce.

Při tvorbě webu se kladl velký důraz na emoce. Jak v grafice, tak v textech úvodní promítačky. Atmosféra a emoce jsou totiž hlavními veličinami, které celou akci pravidelně provázejí. A za nimi se také návštěvníci festivalu rádi vrací.

Letošní velkou novinkou festivalu je změna platidla. Pivní tolary nahradí Pivní karta. Tu bude možné průběžně dobíjet a zvyšovat si kredit podle aktuálních požadavků. Dobíjení karty lze zařídit přímo na místě konání festivalu nebo předem bezhotovostně. Vše jednoduché a praktické. 

Hudební program si letos vytvořili sami návštěvníci. V průběhu Rock'n'Beer Fest hlasovali a vybírali hudební skupiny, které chtějí v průběhu festivalu slyšet. Letos se tedy hraje podle přání.

„Nový web Českého pivního festivalu je projektem, kde spojujeme technicky kvalitní řešení s emocí a atmosférou festivalu. Díky skutečnosti, že já i kolegové máme vlastní zážitky z minulých ročníků, víme, jaké emoce má web v tomto případě vyvolat.  Jasná představa o projektu na straně vedení Českého pivního festivalu a jejich více než příjemný a profesionální přístup nám velmi pomohl při návrhu a vlastním vývoji. A právě jen díky takovéto spolupráci klienta s agenturou je možné připravit řešení, které naplní původní představy a vize obou stran. Samozřejmě jsme v online světě, kde nikdy nelze říci, že je projekt dokončen. Na dalším rozvoji webu tak pracujeme i právě teď, “ komentuje přípravu nového webu forrestí Project Managerka Míša Švíková.

„Spolupráce s Forresty je výzva i pro zadavatele, což se potvrdilo i v našem případě. Jejich profesionální přístup přináší obrovskou přidanou hodnotu do každého projektu. Prohlubuje pohled na věc a rozšiřuje horizonty možného, takže ve výsledku se dostanete tam, kde jste si to v původní idee nedokázali ani představit. Cílem našeho nového webu je maximální identifikace potenciálního návštěvníka našeho festivalu s atmosférou, programem a zážitkem, který v základu prodáváme. Tendence vyvolat zájem o náš festival a obsahově méně náročnou a čistou formou informovat o tom, co návštěvníka na našem festivalu čeká, jsou persistující cíle, na základě kterých se web bude neustále aktualizovat. Výsostnou pozici by měly mít sociální sítě a oboustranná komunikace, kterou bychom prostřednictvím webu chtěli mezi našimi návštěvníky vyvolat. Velmi stojíme o jejich názor, velmi si ho vážíme a je pro nás obrovskou motivací do další práce!“dodává k práci na novém webu ředitel Českého pivního festivalu Tomáš Král

Mohlo by vás zajímat

Maďarský e-shop SG nábytku od FG Forrest dosáhl obratu přes půl miliardy

V FG Forrest jsme pomohli už řadě webů a e-shopů s expanzí do zahraničí. Jedním z nejvýraznějších je příběh maďarského e-shopu pro SG nábytek.

Celý článek

Na teambuilding v Krkonoších jen tak nezapomeneme!

Velký teambuilding obvykle pořádáme jednou za rok, takže si dáváme opravdu záležet. A ten letošní byl pořádně našlápnutý.

Celý článek

Přeskočit na hlavní nabídku