Marius Pedersen změnil online komunikaci

3. 2. 2012 | FG Forrest

Nový a moderní způsob komunikace představuje společnost Marius Pedersen. Přehledný, sebevědomý a informačně ucelený web reprezentuje společnost. Virální microsite, jejíž součástí je interaktivní hra, má za úkol popularizovat a vzdělávat. Na základě úspěšného výběrového řízení web navrhla a zrealizovala internetová agentura FG Forrest.

Přehledný korporát

Kompletní redesign včetně změny struktury a rozšíření obsahu vznikl v úzké spolupráci Forrestů a zástupců společnosti Marius Pedersen a.s. Cílem nového webu je nejen nutná technická inovace a dostatek informací podaných optimálně pro všechny cílové skupiny. Weby jsou dnes vnímány jako stěžejní informační, komunikační a marketingový nástroj moderních společností. Na tento fakt reaguje Marius Pedersen novým webem s pečlivě sestavenou a promyšlenou strukturou a maximální dosažitelností informací prioritně pro segment státní samosprávy a komerčních subjektů. Edukativně web hovoří také k jednotlivcům hledajícím odpovědi na otázky z oblasti ekologie a zajímavostí z oboru.

Web je postaven na redakčním systému Edee CMS, který umožní jednoduchou a rychlou správu obsahu webu tak, aby informace na něm byly neustále aktuální.

Dojdi s košem

Hravá, zábavná, možná mírně provokativní microsite, která se nebojí personifikovat popelnice. A proč ne? Téma třídění odpadu a ekologie uchopil Marius Pedersen jinak, než obvyklou poučnou a popisnou cestou. Kromě představení popelnic a jejich vlastností si uživatelé mohou zahrát hru a vyzkoušet si nejen postřeh, ale také znalosti z oblasti třídění odpadu. A název microsite ? Dojdi s košem! Kdo z nás to v mládí milionkrát neslyšel… Známe to zkrátka všichni.  

„Problematika nakládání s odpady nás provází denně na každém kroku. Odpad třídím, nikdy jsem však nepronikla do této problematiky hlouběji. Díky realizaci webové prezentace pro společnost Marius Pedersen a.s  jsem se tak dověděla spoustu zajímavostí z oblasti odpadového hospodářství a ostatních oblastí, kterými se společnost zabývá. Web i microsite Dojdi s košem je ovšem výsledkem týmové práce, díky z mé strany tak patří nejen kolegům, ale především zástupcům společnosti Marius Pedersen a.s., bez jejichž aktivního a vstřícného přístupu bychom web v této podobě nemohli připravit,“ hodnotí spolupráci Michaela Švíková, Project Manager společnosti FG Forrest.

FG Forrest, a.s., je internetovou agenturou založenou v roce 1996.

Navrhuje optimální využití digitálních médií a kompletně realizuje zejména webové prezentace, intranety a mobilní aplikace. Vlastní produkce, profesionální přístup, redakční systém Edee CMS a prokazatelné přínosy jsou důvody, proč vybrat za partnera FG Forrest. Mezi dlouhodobé klienty patří Skupina ČEZ, McDonald's, Komerční banka, AC Sparta Praha nebo Kancelář prezidenta republiky.

Na seznam článků

Přeskočit na hlavní nabídku