McDonald's vyzývá: Sestavte si burger a najdete ho v naší nabídce!

30. 1. 2013

Můj Burger od McDonald's umožní soutěžícím sestavit si burger podle jejich chutí. Pokud získá dostatek hlasů, objeví se v nabídce McDonald's. Soutěžní web realizovala internetová agentura FG Forrest.

Projekt Můj burger úspěšně probíhal v několika zemích, kde se setkal s kladným ohlasem a velkým zájmem ze strany soutěžících. V České republice a na Slovensku odstartoval 28. ledna 2013.

Na adrese www.mujburger.cz si soutěžící pomocí konfigurátoru sestaví vlastní burger. Vyberou si z různých druhů mas, žemlí, přísad a omáček. Pak svému burgeru vymyslí nějaké jméno a pošlou ho do světa. K tomu navíc obdrží mailem reklamní podporu svého produktu. Jak s ní naloží, už záleží jen na uživatelích. Následně se v galerii s názvem 1 proti 1 všechny burgery utkají mezi sebou. Návštěvníci webu zvolí svým hlasováním 10 nejlepších.

Autoři deseti nejlepších burgerů se sejdou v testovací kuchyni McDonald's, kde za pomoci odborníků svůj burger připraví. Porota následně vybere 3 vítěze. Kritériem bude nejen chuť, ale také kreativita a vzhled výrobku. V květnu 2013 pak budou vítězné burgery v nabídce McDonald's.

Soutěžní web, kde si uživatelé tvoří své, produkty je postaven na atraktivní grafice jednotlivých částí konfigurátoru. Stručné texty poradí, jak na další krok a pomohou například s vytvořením jména burgeru. Vše je jednoduché, živé, intuitivní s důrazem na vysokou míru zaujetí.

Web pro ČR a Slovensko realizovala internetová agentura FG Forrest. Kromě samotného webu se Forresti věnovali ve velké míře zejména copywritingu. Texty z cizojazyčných mutací upravovali pro české prostředí, zejména v oblasti surovin a přísad. Dále bylo nezbytné vytvořit pro českou i slovenskou mutaci velmi obsáhlý slovník zakázaných výrazů. To pro zamezení případných nevhodných a urážlivých názvů produktů.

 „Jako projektový manažer s pozitivním přístupem k životu musím konstatovat, že výsledek projektu Můj Burger 2013 je z mého pohledu perfektní a už nyní jsem zvědavá, kolik uživatelů se do soutěže přihlásí.  Velké díky za spolupráci patří samozřejmě společnosti McDonald's a také mým kolegům, kteří vstřícně a ochotně přijímali změny projektového plánu. Závěrem jen dodám – Sestavte si vlastní burger a staňte se slavnými“, komentuje celý projekt Míša Švíková z FG Forrest.

FG Forrest, a.s., je internetovou agenturou založenou v roce 1996.

Navrhuje optimální využití digitálních médií a kompletně realizuje zejména webové prezentace, intranety a mobilní aplikace. Vlastní produkce, profesionální přístup, redakční systém Edee CMS a prokazatelné přínosy jsou důvody, proč vybrat za partnera FG Forrest. Mezi dlouhodobé klienty patří Skupina ČEZ, McDonald's, Komerční banka, AC Sparta Praha nebo Kancelář prezidenta republiky.

Na seznam článků

Přeskočit na hlavní nabídku