McDonald’s zvolil nejlepší burgery a bude je nabízet!

5. 3. 2013

Úspěšný projekt s názvem Můj Burger proběhl v České republice a na Slovensku. Z burgerů, které navrhovali sami zákazníci a příznivci značky, byly vybrány tři nejlepší. V květnu je můžete ochutnat ve všech restauracích McDonald’s.

S nebývalým zájmem se setkala možnost navrhnout si vlastní burger. Projekt probíhal v České republice a paralelně také na Slovensku. Celkově se za necelý měsícvytvořilo 9 611 burgerů, mezi nejoblíbenější ingredience patřila slanina a sýr typu Cheddar. Stránky realizované agenturou FG Forrest za stejné období zaznamenaly224.079 návštěv a 118.893 unikátních návštěvníků.

Burger mohl vytvořit a do soutěže poslat každý. Po zveřejnění návrhu na webu dostal autor burgeru „marketingovou podporu“, kterou mohl či nemusel využít. O nejlepších deseti burgerech, které postoupily do finále, rozhodovali návštěvníci stránek. Pomocí hlasování určili, jaké výrobky pošlou do testovací kuchyně McDonald’s.

Porota měla předem jasně stanovená kritéria – vzhled, kreativitu a chuť. Ve zkušební kuchyni, kde došlo k reálnému vytvoření navržených burgerů, se setkali autoři návrhů s porotou. Členové poroty byli například Alexander Schramm – generální ředitel McDonald’s ČR/SR, Lukáš Limprecht – viceprezident pro gastronomii AHR ČR, kuchař a restauratér nebo herečka Sandra Nováková.

Vítězné burgery se objeví v nabídce McDonald’s v Čechách a na Slovensku v květnu tohoto roku. Jejich jména prozradit můžeme, jsou to Andy McCandy, McHryz a Mexico Fax.

„Projekt Můj burger byl specifický z hlediska projektového řízení. I po spuštění projektu byla nutná součinnost FG Forrest, proto jsem byla zapojena i do vlastního průběhu projektu jako takového. A ač mi další projekty většinou nedávají moc prostoru na citovou angažovanost, zde jsem se neuhlídala a fandila.  Sledovala jsem burgery, hlasy, vítěze a měla pocit, že soutěžím také,“ říká o své práci na projektu Míša Švíková z FG Forrest.

FG Forrest, a.s., je internetovou agenturou založenou v roce 1996.

Navrhuje optimální využití digitálních médií a kompletně realizuje zejména webové prezentace, intranety a mobilní aplikace. Vlastní produkce, profesionální přístup, redakční systém Edee CMS a prokazatelné přínosy jsou důvody, proč vybrat za partnera FG Forrest. Mezi dlouhodobé klienty patří Skupina ČEZ, McDonald's, Komerční banka, AC Sparta Praha nebo Kancelář prezidenta republiky.

Na seznam článků

Přeskočit na hlavní nabídku