McDonald’s zvolil nejlepší burgery a bude je nabízet!

5. 3. 2013

Úspěšný projekt s názvem Můj Burger proběhl v České republice a na Slovensku. Z burgerů, které navrhovali sami zákazníci a příznivci značky, byly vybrány tři nejlepší. V květnu je můžete ochutnat ve všech restauracích McDonald’s.

S nebývalým zájmem se setkala možnost navrhnout si vlastní burger. Projekt probíhal v České republice a paralelně také na Slovensku. Celkově se za necelý měsícvytvořilo 9 611 burgerů, mezi nejoblíbenější ingredience patřila slanina a sýr typu Cheddar. Stránky realizované agenturou FG Forrest za stejné období zaznamenaly224.079 návštěv a 118.893 unikátních návštěvníků.

Burger mohl vytvořit a do soutěže poslat každý. Po zveřejnění návrhu na webu dostal autor burgeru „marketingovou podporu“, kterou mohl či nemusel využít. O nejlepších deseti burgerech, které postoupily do finále, rozhodovali návštěvníci stránek. Pomocí hlasování určili, jaké výrobky pošlou do testovací kuchyně McDonald’s.

Porota měla předem jasně stanovená kritéria – vzhled, kreativitu a chuť. Ve zkušební kuchyni, kde došlo k reálnému vytvoření navržených burgerů, se setkali autoři návrhů s porotou. Členové poroty byli například Alexander Schramm – generální ředitel McDonald’s ČR/SR, Lukáš Limprecht – viceprezident pro gastronomii AHR ČR, kuchař a restauratér nebo herečka Sandra Nováková.

Vítězné burgery se objeví v nabídce McDonald’s v Čechách a na Slovensku v květnu tohoto roku. Jejich jména prozradit můžeme, jsou to Andy McCandy, McHryz a Mexico Fax.

„Projekt Můj burger byl specifický z hlediska projektového řízení. I po spuštění projektu byla nutná součinnost FG Forrest, proto jsem byla zapojena i do vlastního průběhu projektu jako takového. A ač mi další projekty většinou nedávají moc prostoru na citovou angažovanost, zde jsem se neuhlídala a fandila.  Sledovala jsem burgery, hlasy, vítěze a měla pocit, že soutěžím také,“ říká o své práci na projektu Míša Švíková z FG Forrest.

FG Forrest, a.s., je internetovou agenturou založenou v roce 1996.

Navrhuje optimální využití digitálních médií a kompletně realizuje zejména e-shopy, weby, intranety a mobilní aplikace. Vlastní produkce, profesionální přístup, redakční systém Edee CMS a prokazatelné přínosy jsou důvody, proč vybrat za partnera FG Forrest. Mezi klienty patří například Skupina ČEZ, RunCzech, Pojišťovna České Spořitelny, PROBIO a Kancelář prezidenta republiky.

Na seznam článků

Přeskočit na hlavní nabídku