Nová zimní microsite pro Ferrero Česká

6. 1. 2012 | FG Forrest

Nová soutěž o chladicí lahev Chladnosku je organizována společností Ferrero Česká a trvá od 1. 1. do 30. 4. 2012. Seznámíte se s ní na speciální microsite, kterou na základě dodaného vizuálu zpracovala a naprogramovala internetová agentura FG Forrest.

Spolupráce Forrestů s reklamní agenturou Leagas Delaney a společností Ferrero Česká tak pokračuje další, v pořadí jižčtvrtou kampaní. Podle výsledků těch minulých můžeme i této předvídat a přát úspěch a zájem uživatelů.

V hlavní roli jsou opět chlazené tyčinky Kinder. Tentokrát se soutěží o designovou chladicí lahev v neoprenovém obalu - ideální pro děti jak do školy, tak pro volný čas. Na výběr je ze dvou barevných variant lahví a lze je získat už za 15 obalů od chlazených tyčinek Kinder. Princip soutěže i získávání cen jsou tradičně stejné jako v předchozích letech.

Microsite stručně, přehledně a s ohledem na cílovou skupinu informuje o pravidlech soutěže a samotných produktech. Nová pravidla ovšem vyžadují ověření věku toho, kdo vstupuje na stránku. Jde o ochranu velmi malých dětí před reklamou. I na této microsite se tedy objeví neoblíbený, ale nutný prvek vstupního zadání věku.

Ferrero Česká s.r.o. je dovozcem a distributorem cukrovinek značek Ferrero, Kinder, Nutella nebo Tic Tac. Společnost je součástí celosvětově působící skupiny Ferrero International S.A.

Leagas Delaney je reklamní agentura, která byla založena Timem Delaneyem v roce 1980. Dnes má pobočky v Londýně, Hamburku, Římě, Miláně, Shanghai a v Praze. Pobočka Leagas Delaney Praha byla otevřena v listopadu roku 2006 a prvním klientem agentury se stala společnost ŠKODA AUTO. Mezi její další klienty patří, kromě společnosti Ferrero, také Rajec, Eni Slovensko a další.

Na seznam článků

Přeskočit na hlavní nabídku