Pražská informační služba má svůj korporátní web

12. 6. 2014 | FG Forrest

Pražská informační služba – Prague City Tourism spustila svůj nový korporátní web, který již plně koresponduje s novým vizuálním stylem organizace.

Nové internetové stránky www.praguecitytourism.czslouží zejména odborníkům v cestovním ruchu a novinářům. Vedle tiskových zpráv web obsahuje také fotogalerii se špičkovými snímky Prahy od fotografa Petra Šálka.

Na webu jsou ke stažení rovněž vybrané turistické materiály, jako jsou tematické mapy města (Prahou s dětmi, Hudební mapa Prahy) nebo speciální letáky se sezonní kulturní a společenskou nabídkou v metropoli.

Samozřejmostí je responsive design, web je tedy přizpůsoben na různé velikosti prohlížečů v mobilních zařízeních.

Současně je před spuštěním nový turistický portál Prahy www.prague.eu, který bude zacílen především na zahraniční turisty. Jak v této souvislosti řekl projektový manažer FG Forrest Aleš Dostál: “Web Prague City Tourism je v podstatě ochutnávkou nového designu, který bude součástí i turistického portálu. Věříme, že tímto novým vizuálním stylem zaujmeme jak zahraniční turisty, tak i českou odbornou veřejnost. Už v minulosti se nám podařilo s webem www.praguewelcome.com zabodovat v různých soutěžích a rádi bychom na tento úspěch navázali.

FG Forrest, a.s., je internetovou agenturou založenou v roce 1996.

Navrhuje optimální využití digitálních médií a kompletně realizuje zejména e-shopy, weby, intranety a mobilní aplikace. Vlastní produkce, profesionální přístup, redakční systém Edee CMS a prokazatelné přínosy jsou důvody, proč vybrat za partnera FG Forrest. Mezi klienty patří například Skupina ČEZ, RunCzech, Pojišťovna České Spořitelny, PROBIO a Kancelář prezidenta republiky.

Na seznam článků

Přeskočit na hlavní nabídku