Pražská informační služba má svůj korporátní web

12. 6. 2014 | FG Forrest

Pražská informační služba – Prague City Tourism spustila svůj nový korporátní web, který již plně koresponduje s novým vizuálním stylem organizace.

Nové internetové stránky www.praguecitytourism.czslouží zejména odborníkům v cestovním ruchu a novinářům. Vedle tiskových zpráv web obsahuje také fotogalerii se špičkovými snímky Prahy od fotografa Petra Šálka.

Na webu jsou ke stažení rovněž vybrané turistické materiály, jako jsou tematické mapy města (Prahou s dětmi, Hudební mapa Prahy) nebo speciální letáky se sezonní kulturní a společenskou nabídkou v metropoli.

Samozřejmostí je responsive design, web je tedy přizpůsoben na různé velikosti prohlížečů v mobilních zařízeních.

Současně je před spuštěním nový turistický portál Prahy www.prague.eu, který bude zacílen především na zahraniční turisty. Jak v této souvislosti řekl projektový manažer FG Forrest Aleš Dostál: “Web Prague City Tourism je v podstatě ochutnávkou nového designu, který bude součástí i turistického portálu. Věříme, že tímto novým vizuálním stylem zaujmeme jak zahraniční turisty, tak i českou odbornou veřejnost. Už v minulosti se nám podařilo s webem www.praguewelcome.com zabodovat v různých soutěžích a rádi bychom na tento úspěch navázali.

FG Forrest, a.s., je internetovou agenturou založenou v roce 1996.

Navrhuje optimální využití digitálních médií a kompletně realizuje zejména webové prezentace, intranety a mobilní aplikace. Vlastní produkce, profesionální přístup, redakční systém Edee CMS a prokazatelné přínosy jsou důvody, proč vybrat za partnera FG Forrest. Mezi dlouhodobé klienty patří Skupina ČEZ, McDonald's, Komerční banka, AC Sparta Praha nebo Kancelář prezidenta republiky.

Na seznam článků

Přeskočit na hlavní nabídku