WebTop100 2020: Tři stříbrné projekty FG Forrest

Ze tří různých kategorií si z letošní soutěže digitálních projektů odnesla e-commerce agentura FG Forrest ocenění za druhá místa.

V kategorii Nejefektivnější rozvoj webu získal 2. místo e-shop s prémiovým alkoholem Warehouse1.cz, který jsme pro společnost Ultra Premium Brands spustili v květnu 2020. Zabodoval díky vynikajícím obchodním výsledkům: Oproti starému e-shopu od předchozího provozovatele zaznamenal meziroční růst tržeb o 329 % a sedmimístná investice do vývoje nového e-shopu se klientovi vrátila za méně než půl roku.

2. místo v kategorii Autentická kariérní komunikace získala naše HR microsite https://kariera.fg.cz. Zájemcům o zaměstnání v FG poskytuje maximum informací o naší firemní kultuře. Popisuje je přitom specifickým “forrestím” (anti-korporátním) stylem, který nás charakterizuje po celých 22 let existence.

A konečně 2. místem v kategorii nejlepší Digitální PR ocenila odborná porota mobilní aplikaci Visit.More s rozšířenou realitou. Jsme jejím dodavatelem pro Královéhradecký kraj, přičemž vývoj probíhá v úzké spolupráci se společností More.is.More, která je členem skupiny FG. Rozšířenou realitu používáme i na dalších projektech, např. v e-shopu s koupelnami a kuchyněmi Senesi.cz nebo na webu Cafedock.com společnosti Dallmayr.

Mohlo by vás zajímat

Vybojovali jsme 2. místo na WebTop100 za projekt pro Armádu ČR

Jsme hrdí na to, že kvalitu tak významného řešení ocenila porota největší soutěže digitálních projektů v Česku a na Slovensku. Pojďme si jej představit.

Celý článek

Z Fénix Awards 2024 si odnášíme trojici ocenění!

Fénix Awards je žebříčkem toho nejlepšího, co se za uplynulý rok stalo v českém obsahovém marketingu. Úspěch nás tak těší o to víc.

Celý článek

Přeskočit na hlavní nabídku