Zlatý středník: Elektronická média ovládli Forresti!

24. 4. 2013 | FG Forrest

Druhé místo v kategorii „firemní online prezentace“ a první místo v kategorii „elektronický zpravodaj“ získala internetová agentura FG Forrest. Dále si odnesla 2 certifikáty vysoké profesionální úrovně TOP rated. Forresti tak potvrdili svoji přední pozici mezi významnými českými agenturami.

Korporátní web FG Forrest obsadil druhé místo v kategoriifiremních online prezentací. Za newsletter realizovaný pro klienta, společnost T-Mobile, si zlato odnášejí Forresti již po druhé a obhájili tak i loňské prvenství. Certifikát TOP rated získal web společnosti McDonald´s Česká republika a kampaňová microsite s názvem „Co v tý hlavě máš?“. Obě řešení také z dílny FG Forrest.

„Nejsme profesionálními sběrači oborových cen. Hnacím motorem naší práce je především spokojený klient. Pokud je naše snažení navíc korunováno úspěchem ve významné oborové soutěži, je to více než příjemná záležitost. A potvrzení pro nás i naše klienty, že svoji práci děláme dobře,“ komentuje forrestí úspěch Lada Adámková, PR manažerka  FG Forrest.

Co je Zlatý středník…

Profesní soutěž hodnotící firemní média, resp. hodnotí a oceňuje firemní periodické a neperiodické publikace určené k reprezentaci společnosti či prezentaci výrobků a služeb vůči zákazníkům, obchodním partnerům nebo zaměstnancům. Od roku 2002 tak každoročně oceňuje periodika a to jak tištěná, tak elektronická a i jejich dílčí texty.

 

FG Forrest, a.s., je internetovou agenturou založenou v roce 1996.

Navrhuje optimální využití digitálních médií a kompletně realizuje zejména webové prezentace, intranety a mobilní aplikace. Vlastní produkce, profesionální přístup, redakční systém Edee CMS a prokazatelné přínosy jsou důvody, proč vybrat za partnera FG Forrest. Mezi dlouhodobé klienty patří Skupina ČEZ, McDonald's, Komerční banka, AC Sparta Praha nebo Kancelář prezidenta republiky.

Na seznam článků

Přeskočit na hlavní nabídku