Nakladatelství Fraus

Jasně čitelná struktura

Nakladatelství Fraus provozoval více než deset webů a e-shopů. Naším hlavním cílem bylo vytvořit z těchto webů logicky provázaný systém, ve kterém se uživatel rychle zorientuje a intuitivně pochopí funkci jednotlivých prvků.

Jednotná registrace i logika nákupů

Důležitou součást nové struktury webů představuje jednotná registrace uživatele pro všechny stránky. Následné přihlášení má pak na všech webech identickou formu. Stejně tak nákupní proces v různých internetových obchodech Fraus se řídí totožnou logikou.

Propojení uživatelských a produktových dat

Vedle centrální registrace uživatele došlo v rámci restrukturalizace také k zavedení centrálního produktového katalogu, k integraci webu s informačním systémem společnosti a k implementaci analytických nástrojů pro sběr uživatelských dat.

Přesvědčivé výsledky

Díky provedeným změnám se uživatelé rychleji dostanou k informacím i produktům, které hledají. Odráží se to v pozitivním vnímání značky, ale také v obchodních výsledcích.

Čeho jsme dosáhli

  • 8Technická správa a spolupráce na vývoji 8 webových prezentací
  • Příprava unikátního vzdělávacího portálu Fred
  • Úložiště pro tisíce vzdělávacích objektů
  • Optimalizace procesu zpracování a rozesílky newsletterů

Dlouhodobě úspěšným se může stát i váš projekt!

  • Komerční banka
  • Stavební spořitelna České spořitelny
  • McDonalds
  • Skupina ČEZ
  • Rodinný pivovar Bernad
  • Hnutí ANO
  • USSPA
  • váš projekt

Kontaktujte nás

Přeskočit na hlavní nabídku