PROBIO

Důsledná příprava se vyplácí

Abychom dosáhli lepších výsledků při návrhu nového 
e-shopu na míru, kvalitní přípravu vnímáme jako základ. Stejně jako dům nelze stavět na měkké půdě, tak kvalitní
e-commerce řešení nelze stavět na neprobádaném území. Před spuštěním vývoje projektu PROBIO proběhla detailní úvodní studie, která nám ukázala tu správnou cestu, jak oslovit zákazníky a přizpůsobit pro ně celé řešení. To nám ale nestačí. Zákazník musí mít z nakupování příjemný pocit, dokončit nákup a na e-shop se s oblibou vracet.

Atraktivní design

Původní e-shop byl zastaralý a nevyhovoval celé řadě požadavků, které si kladou dnešní vyhledávače. Jedním z nejzásadnějších nedostatků byl chybějící responzivní design, bez kterého se dnes žádné e-commerce řešení neobejde. Důležitý je však návrh nejen splňující podstatná kritéria, ale také vyhovující zákazníkovi, který si chce
v e-shopu jednoduše nakoupit na svém mobilním telefonu nebo tabletu. Hlavními prioritami jsou čistý design, rychlost načítání webuuživatelská přívětivost.

Propojení obsahu s e-shopem

Největším problémem řadových e-shopů je, že nedokáží vyvolat u zákazníka reálné emoce, jaké znají z prodejen. U nás se snažíme věci dělat jinak. Proto jsme vytvořili sekci Recepty, která zákazníkům emoce přinese. Nejenže si zákazník na e-shopu může prohlédnout atraktivně zpracované recepty ve formě krátkého videa, ale navíc si přímo u receptu koupí ingredience, které na přípravu dobroty bude potřebovat.

Budování skupiny věrných zákazníků

Existuje loajální zákazník? To je otázka, kterou si často kladou majitelé e-shopů. Proč by si měl zákazník zboží znovu koupit u nás? Budujeme u zákazníků loajalitu a pomáhá nám v tom věrnostní systém, který jsme vytvořili a skrze něj zákazníky za jejich loajalitu odměňujeme.

Co o projektu říká náš analytik Martin Petrášek?

„Zatraktivnění rubriky Recepty ve struktuře obsahu a jeho propojení s e-shopem nového webu bylo trefou do černého. Rozcestník se stal druhou nejzobrazovanější stránkou (po homepage), navíc se mezi 10 nejčastějšími vstupními stránkami objevuje hned 7 stránek receptů.“

Čeho jsme dosáhli

  • 80% navýšení denní návštěvnosti
  • až 8× nárůst organického vyhledávání ve vyhledávačích Seznam a Google
  • o 37 % nižší míra okamžitého opuštění

Dlouhodobě úspěšným se může stát i váš projekt!

  • Komerční banka
  • Stavební spořitelna České spořitelny
  • McDonalds
  • Skupina ČEZ
  • Rodinný pivovar Bernad
  • Hnutí ANO
  • USSPA
  • váš projekt

Kontaktujte nás

Přeskočit na hlavní nabídku