Rodinný pivovar Bernard

Design

Web vznikl v roce 2010 a na jeho podobě se podíleli kreativci obou společností. Cílem bylo vytvořit web, který dokáže převyprávět příběh piva Bernard.

Edee CMS

Web běží na publikačním systému Edee CMS, díky kterému si klient dokáže jednoduše a efektivně spravovat svůj obsah. Část správy je propojena s interními datovými zdroji pivovaru.

E-shop

V roce 2013 byl web rozšířen o e-shopovou část, kde si zákazníci mohou objednat nejen reklamní předměty, ale především kompletní sortiment lahvového piva včetně dárkových balení.

Správa e-shopu

Správa e-shopu je řešena kombinací editace v systému Edee CMS a importu dat z interních zdrojů pivovaru. Specifikem e-shopu jsou také algoritmy pro výpočty záloh na obaly nebo možnosti odběru v závislosti na typu zboží v košíku.

Čeho jsme dosáhli

  • 1. místo v soutěži Zlatý středník 2011 za originalitu
  • 1. místo v soutěži WebTop100 2011 v kategorii Potravinářství a gastronomie
  • Speciální ocenění „Uživatelská trefa“ v soutěži WebTop100 2011

Co o nás říká klient?

„Nejtěžší byl samotný tendr na výběr agentury. Následná spolupráce s FG Forrest byla již o synergiích a následné spolupráci. S výsledkem jsme spokojeni a věříme, že web podpoří kult značky BERNARD.“

Mgr. Zdeněk Mikulášek
PR Manager, Rodinný pivovar BERNARD

Dlouhodobě úspěšným se může stát i váš projekt!

  • Komerční banka
  • Stavební spořitelna České spořitelny
  • McDonalds
  • Skupina ČEZ
  • Rodinný pivovar Bernad
  • Hnutí ANO
  • USSPA
  • váš projekt

Kontaktujte nás

Přeskočit na hlavní nabídku