
Případová studie WAREHOUSE #1
2×
2022
E-shop s prémiovým alkoholem: návratnost v řádu měsíců
O klientovi
Společnost Ultra Premium Brands je přední hráč na trhu s prémiovými destiláty v ČR, její kořeny sahají do roku 1993. Vyhledává, dováží a prodává luxusní rumy, whisky, bourbony, koňaky, tequily, vodky, giny a další kořalky - např. značky Zacapa, Diplomatico, Don Papa, Godet, Guinness, Russian Standard aj. Všechny její “exotické poklady” lze koupit v kamenné prodejně v pražském Karlíně.
O projektu
Příběhy značek, kalendář degustací a další obsah součástí e-shopu. Investice do vývoje se klientovi vrátila v rekordním čase.
Cíle projektu
- Mimořádným designem e-shopu podtrhnout výjimečnost prodávaných produktů.
- Redakčním obsahem budovat loajalitu zákazníků a generovat prodeje.
- Motivovat zákazníky k návštěvě/nákupu v kamenné prodejně.
Cílové skupiny
- Zájemci o prémiový alkohol nad 23 let.
Popis řešení
Výjimečný design
Mimořádně kvalitní fotografie stylizované do míst původu prodávaných nápojů charakterizují tento e-shop namísto nudného produktového katalogu s prostými fotografiemi lahví.
Redakční část e-shopu
Firemní magazín publikovaný na téže doméně popisuje historii prodávaných značek, výrobní metody, představuje jejich ambasadory a přináší další atraktivní obsah (nejen) z oblasti gastronomie. Články generují návštěvnost z vyhledávačů, motivují návštěvníky k dlouhodobému zájmu o prezentované nápoje, a tím podporují prodej. Propojení obsahové části s e-shopem se osvědčilo už u dřívějších projektů FG Forrest.
Synergie s firemní prodejnou
Kalendář barmanských kurzů, pozvánky na degustace a další akce v kamenné obchodě zvyšují potenciál on-line i off-line prodeje.
Konfigurátor dárků
Nevíte si rady, jaký rum vybrat pro sebe nebo někoho dalšího? Nevšední součástí e-shopu je možnost vyfiltrovat si nápoj podle toho, komu je určen (muž/žena), pro jakou příležitost (oslavenec/znalec), jaký typu, s jakou chutí a v jakém cenovém rozpětí.
Integrace s informačním systémem
Klient využívá účetní program POHODA, který je jedním z ekonomických softwarů propojených s e-commerce platformou Edee.one. Právě na Edee.one je e-shop postavený.
Co o projektu říká klient?
Záleží nám na tom, abychom zákazníkům zprostředkovávali výjimečné zážitky. Proto pro nás byla důležitá originalita prezentace a intuitivnost ovládání na všech zařízeních. I to, aby si v novém e-shopu vybrali ti, kteří chtějí někomu koupit kvalitní dárek a nevědí, co vybrat. Měli jsme ambiciózní očekávání, která se ve spolupráci s FG naplnila.
Jiří Rabel
Spolumajitel