Naše datová knihovna pro Skupinu ČEZ sbírá ocenění i v zahraničí
Online ESG datová knihovna v roce 2023 získala několik prvních míst na prestižních soutěžích, včetně dvou zahraničních. Seznamte se v našem článku.
Hledáte youtubera, který o vašem produktu natočí video? Který ho doporučí a pomůže zvednout vaše prodeje? Efektivní cesta rozhodně nevede jen přes ty nejznámější. Využijte "reverzní remarketing" od FG.
Zadání je tedy jasné: nejznámější youtubery vynechejme, protože jsou strašně drazí. Navíc naše cílová skupina bude pravděpodobně tvořit jen zlomek jejich publika, a tak bychom za velké peníze stříleli hodně naslepo. Hledáme takové, které vaši zákazníci také sledují a i když mají řádově méně odběratelů, zacílení bude mnohem přesnější, levnější a účinnější. A to je přece cíl.
Značka Kroonwear vyrábí designové batohy pro puberťáky, cílovou skupinou jsou děti 8-14 let. Naším úkolem bylo najít youtubery, které tyto děti a jejich rodiče sledují a kteří budou ochotní natočit video s batohem tak, aby ve výsledku podpořilo prodej. Bylo jasné, že cesta přes seznam nejsledovanějších youtuberů nepovede.
Zapojte reverzní remarketing
Pro naše klienty jsme “vynalezli” tuto metodu pro identifikaci vhodných youtuberů. Jak na to?
Přichází chvíle, kdy oslovíme vytipované youtubery, kteří za minimální honorář natočí video s propagací našeho produktu.
Výsledek stojí za to
V případě Kroonwearu a jeho batohů byla jednou z oslovených i youtuberka Lea. Natočila video „Co je v mém školním batohu“, které na jejím YouTube kanále zafungovalo senzačně. Od začátku června 2018 ho shlédlo přes 60 000 fanoušků s více než 700 komentáři.
https://www.youtube.com/watch?v=QCdfonXD3X0&t=93s
Druhou youtuberkou byla Máma v Německu. I zde video s rozbalováním batohu shlédlo přes 20 tisíc lidí.
https://www.youtube.com/watch?v=hZuIDtwd5h8&t=22s
Kroonwear ušetřil za kampaň a přitom dokázal skvěle přitáhnout pozornost ke svým produktům - denní prodeje stouply na desetinásobek! Náklady na kampaň byly minimálně o řád nižší, než kdybychom „naslepo“ oslovili youtubové celebrity. Ty mají sice minimálně o řád více sledovatelů, ale oproti námi vytipovaným nízký podíl relevantních. Naproti tomu sledovatelé „našich“ youtuberů jsou v drtivé většině cílová skupina pro klientovu reklamu.