Web Lady karty od KB má nový outfit

Lady karta, oblíbená platební karta Komerční banky, se dočkala redesignu svých webových stránek. Uživatele a především uživatelky čeká jak nový design, tak i nový obsah.

Kromě nového „outfitu“ web www.ladykarta.cz dostane i další doplňky, například pravidelné články o módě. Web je také připraven na úzké propojení s novými marketingovými aktivitami Lady karty na Facebooku.

Lady karta je ukázkovým příkladem, jak dává Komerční banka tradičním produktům nové funkce a vyšší přidanou hodnotu pro klienta domácnosti,“ říká Charles-Pierre Serain, výkonný ředitel pro Marketing, Komunikaci a Business development.

O oblibě Lady karty svědčí i fakt, že od jejího uvedení na trh si ji pořídilo téměř 60 tisíc klientek Komerční banky.

Redesign webu ladykarta.cz mě velmi bavil. Pokud má projektový manažer k tématice webu blízko, práce je příjemnější a projeví se to i na kvalitě výstupů. Dokonce jsem vyhrávala sázky s kolegy, které motivy budeme do webu používat," říká o redesignu projektová manažerka FG Forrest Michaela Švíková, která o weby KB dlouhodobě pečuje.

Microsite kromě podrobných informací o produktu umožňuje sjednat si Lady kartu on-line. Součástí webu je také katalog slev, které lze s Lady kartou uplatnit, a přehledná mapa obchodů, kde lze tuto jedinečnou platební kartu využít.

Mohlo by vás zajímat

Proč u nás testování patří k vývoji stejně jako design a kód

Digitální produkt dnes musí zvládnout víc než jen fungovat. Uživatelé očekávají spolehlivost, jednoduché ovládání i příjemný zážitek. Testování je proto důležitější než kdykoli dřív.

Celý článek

Vybojovali jsme 2. místo na WebTop100 za projekt pro Armádu ČR

Jsme hrdí na to, že kvalitu tak významného řešení ocenila porota největší soutěže digitálních projektů v Česku a na Slovensku. Pojďme si jej představit.

Celý článek

Přeskočit na hlavní nabídku