Náš B2C a B2B e-shop pro SENESI získal už pět významných ocenění
SENESI patří mezi naše dlouhodobé klienty, s nimiž průběžně rozvíjíme jejich online řešení. Těší nás, že to oceňují jak zákazníci, tak poroty prestižních soutěží.
Lady karta, oblíbená platební karta Komerční banky, se dočkala redesignu svých webových stránek. Uživatele a především uživatelky čeká jak nový design, tak i nový obsah.
Kromě nového „outfitu“ web www.ladykarta.cz dostane i další doplňky, například pravidelné články o módě. Web je také připraven na úzké propojení s novými marketingovými aktivitami Lady karty na Facebooku.
„Lady karta je ukázkovým příkladem, jak dává Komerční banka tradičním produktům nové funkce a vyšší přidanou hodnotu pro klienta domácnosti,“ říká Charles-Pierre Serain, výkonný ředitel pro Marketing, Komunikaci a Business development.
O oblibě Lady karty svědčí i fakt, že od jejího uvedení na trh si ji pořídilo téměř 60 tisíc klientek Komerční banky.
Redesign webu ladykarta.cz mě velmi bavil. Pokud má projektový manažer k tématice webu blízko, práce je příjemnější a projeví se to i na kvalitě výstupů. Dokonce jsem vyhrávala sázky s kolegy, které motivy budeme do webu používat," říká o redesignu projektová manažerka FG Forrest Michaela Švíková, která o weby KB dlouhodobě pečuje.
Microsite kromě podrobných informací o produktu umožňuje sjednat si Lady kartu on-line. Součástí webu je také katalog slev, které lze s Lady kartou uplatnit, a přehledná mapa obchodů, kde lze tuto jedinečnou platební kartu využít.