Získali jsme 1. místo v soutěži WebTop100 s firemním webem Rodinného pivovaru Bernard!

Je nám velkou ctí, že i letos porota prestižní soutěže WebTop100 ocenila jeden z našich projektů – nový web Rodinného pivovaru BERNARD. V této soutěži se slovy organizátorů každý rok utkávají „skvělé nápady a inovativní řešení digitálního marketingu.“ A my jsme letos vybojovali 1. místo v kategorii Firemní web pro malé a střední firmy.

Proč nový web Bernarda porotě tak zachutnal?

Předně jsme navrhli moderní a přehlednou grafiku, abychom návštěvníkům zjednodušili orientaci na webu a zároveň se na něm cítili příjemně. Využili jsme k tomu výrazné fotografie, neotřelé grafické prvky a mikro animace (např. animované ukazatele hořkosti a podílu alkoholu v detailu každého piva).

Bernard tak dnes může hosty pozvat do svého světa moderní online formou. Na webu si najdou historické fotografie klíčových momentů značky, seznámí se s prostředím pivovaru, sladovny, nahlédnou do výroby, sortimentem čepovaných piv je provedou pin-up girls nebo zjistí víc o filozofii tohoto rodinného pivovaru. Zkrátka naplno pocítí, jak moc jde Bernard svou vlastní cestou a umí se jasně odlišit od konkurence.

Mezi velmi populární sekce webu patří Kam na Bernarda? Dostali jste chuť na vaše oblíbené pivko, ale netušíte, kam na něj zajít? Žádný problém! Na webu rychle najdete cestu pomocí přehledné mapky –⁠ stačí zadat PSČ, název města nebo podniku.

Správcům webu jsme výrazně zjednodušili práci s obsahem aktualizací CMS platformy Edee.one, kterou používáme u všech našich projektů. Díky tomu je přidávání článků, fotek nebo videí na web hračka zvládne to každý. A web je teď navíc díky technické vyspělosti platformy Edee.one mimořádně rychlý.

Webovky jsme také kompletně přepracovali do responzivního web designu, protože většina lidí dnes navštěvuje internetové stránky přes mobilní zařízení. Stránky se tak dnes snadno používají a vypadají skvěle na jakémkoliv telefonu nebo tabletu.

Zachovány zůstaly velmi oblíbené sekce jako možnost přihlášení k odběru magazínu Vlastní cestou, funkce “Hlídacího psa” v kariérní části nebo rezervace termínů exkurze do pivovaru. Ovšem i tyto stálice prošly výraznou modernizací grafiky.

 

Vylepšený e-shop, jazykové mutace pro exportní země a špičkové technologické zázemí

Výrazných úprav se dočkal také e-shop, který je nově přehlednější, nabízí filtrování i propojení souvisejících produktů a podstatně jednodušší cestu k objednávce. Z hlediska administrátorů pak potěší možnost exportu objednávek tak, aby je šlo importovat a spravovat v systému KARAT. Celá operativa kolem vyřizování objednávek je tak výrazně jednodušší.

Pro Rodinný pivovar Bernard jsou důležité i zahraniční trhy. Do nového webu jsme tedy  zahrnuli další jazykové mutace a dnes je web plně lokalizován do češtiny, angličtiny, ruštiny, švédštiny a slovinštiny.

Aby vše fungovalo správně, dali jsme si záležet i na technologiích. Pro front-end jsme využili HTML5, CSS3, JavaScript a Bootstrap. Back-end je založen na Java 8 (Spring framework), MySQL, webovém serveru NGINX a aplikačním serveru Apache Tomcat v naší správě. Celé řešení je tak naprosto stabilní a bezchybně funguje na všech moderních webových prohlížečích a zařízeních. Zároveň jsou webové stránky mimořádné rychlé.

Děkujeme Rodinnému pivovaru Bernard za možnost být součástí příběhu tak originální značky. A gratulujeme k získání titulu Pivovar roku 2021 začátkem listopadu!

Mohlo by vás zajímat

Na teambuilding v Krkonoších jen tak nezapomeneme!

Velký teambuilding obvykle pořádáme jednou za rok, takže si dáváme opravdu záležet. A ten letošní byl pořádně našlápnutý.

Celý článek

FG Forrest hlásí za rok 2022 téměř 10% růst

Obrat naší webové a e-commerce agentury v meziročním srovnání vzrostl z necelých 87 na 94,7 milionů korun.

Celý článek

Přeskočit na hlavní nabídku