Weby Komerční banky, Skupiny ČEZ a společnostiMcDonald's zvítězily ve své kategorii. Druhé místo se podařilo získat oficiálnímu pražskému informačnímuportálu a webu společnosti E.ON. Skvěle si vedla prezentace „Buřinky“, které o půl bodu uniklo místo třetí a skončila tak na čtvrtém místě.
Forresti si ocenění váží a vědí, že trend dlouhodobé spolupráce s klientem je správný. Společně pak dosahují skvělých výsledků.
Web od FG Forrest je zárukou kvality a skvělých vztahů s klienty. Agentura letos oslavila 16 let své existence, takže v oboru není začátečníkem. Právě naopak. Patří k zakládajícím členům asociace BIZ. V letošním roce udělala zásadní změnu v celé své vizuální podobě, koncepci i komunikaci. Na nově spuštěném webu agentury lze na první pohled vidět směr, kterým se Forresti ubírají. Jsou to dlouhodobě úspěšné weby, otevřená komunikace, přátelské vztahy a partnerství s klienty.
FG Forrest svými trvalými úspěchy v odborných soutěžích potvrzuje svoji přední pozici špičkové internetové agentury, která pracuje pro významné klienty.
Agentura Dobrý web a společnost Internet Info, s.r.o. každoročně pořádá Soutěž WebTop100 umožňující firmám působícím v České republice porovnat jejich webové prezentace napříč celým internetem, ale především mezi sebou v oborových žebříčcích. Zároveň je organizací aktivně pracující na vytvoření vysokého standardu pro vývoj webu a marketingu, která sleduje stejný cíl, a to zlepšení úrovně a kvality komunikace na internetu.
FG Forrest, a.s., je internetovou agenturou založenou v roce 1996.
Navrhuje optimální využití digitálních médií a kompletně realizuje zejména e-shopy, weby, intranety a mobilní aplikace. Vlastní produkce, profesionální přístup, redakční systém Edee CMS a prokazatelné přínosy jsou důvody, proč vybrat za partnera FG Forrest. Mezi klienty patří například Skupina ČEZ, RunCzech, Pojišťovna České Spořitelny, PROBIO a Kancelář prezidenta republiky.