Proč s námi

Chtěli byste vidět, jak to celé vypadá na konkrétních projektech? Projděte si naše reference.

Zde

Jak pracujeme

Zajímá vás, jak postupujeme při realizaci projektu a zda vám náš styl bude sedět? Tak si to pojďme ukázat. Ale ne na příkladu celého webu, to bychom tu byli týden. Vezměme si něco jednoduššího… Co takhle konverzní tlačítko? Jasně, to bude ten správný ilustrační vzorek! Než váš zákazník na tlačítko klikne, my zatím…

1. Zmapujeme terén

Každý projekt začínáme důkladnou analýzou trhu, klienta a jeho zákazníků. Budeme chtít vědět vše o vašem byznysu, potřebách vašich zákazníků, jejich zvyklostech, chování, zájmech, pojmoslovných konvencích… Na základě získaných poznatků pak rozhodneme, zda na tlačítko napíšeme „Objednat“, „Registrovat“ nebo třeba „Poslat poptávku“.

2. Navrhneme design

Poté následuje návrh designu všech prvků webu – samozřejmě i včetně toho námi zkoumaného konverzního tlačítka. To má mimochodem speciální důležitost. Pokud by uživatel na webu něco neměl přehlédnout, je to právě ono. Proto se řeší barva, velikost, tvar i umístění tlačítka, aby na něj kliklo co nejvíce uživatelů.

3. Naprogramujeme web

Když si schválíme design, přichází nejnáročnější etapa celého procesu. Web se musí naprogramovat, průběžně testovat a podrobit dalším úpravám. Při tom všem samozřejmě využíváme nejmodernější technologie a zkušenosti těch nejlepších vývojářů. Dlužno ale dodat, že zrovna konverzní tlačítko z programátorského hlediska zas takový oříšek nepředstavuje.

4. Otestujeme funkčnost

Když je vše hotovo, přichází závěrečné velké testování. Musíme ověřit, zda bude web fungovat ve všech prohlížečích a na všech zařízeních. Testování na vzorku uživatelů nám řekne, jak budou na web reagovat reální uživatelé. Když testování odhalí, že například v mobilu se v určitém prohlížeči zobrazuje konverzní tlačítko špatně, musí se to opravit.

5. Dohlídneme na provoz

Spuštěním webu pro nás práce nekončí. Naopak, neustále nad ním držíme ochrannou ruku. V případě potřeby jsme schopni zasáhnout do několika minut a náš servis funguje 24 hodin denně, 7 dní v týdnu. Ani konverzní tlačítko s CTR 20 % vám totiž nebude k ničemu, když například přestane fungovat platební brána. Jsme vždy k dispozici, abychom vám pomohli.

6. Změříme a vylepšíme

Jakmile se web dostane do ostrého provozu, stává se předmětem našeho nepřetržitého zkoumání. Sledujeme samozřejmě také, jak uživatelé nakládají s tlačítkem, zda klikají na něj, nebo vedle něj, kolik procent uživatelů na něj kliká apod. Na základě toho pak plánujeme další úpravy či dílčí funkce a prvky. Využíváme k tomu řadu analytických nástrojů – třeba Monkey Tracker, Google Analytics a další.

O co se opíráme

Vlastní vývoj

Velkou oporou nám je interně vyvíjený redakční systém Edee CMS. Poskytuje nám svobodu, stabilitu a prostor k realizaci všemožných nápadů, které se vylíhnou v hlavách našich pracovníků či klientů. Využíváme taky automatizované, penetrační a zátěžové testy, které přispějí k tomu, že námi vytvořené weby hned tak něco nepoloží.

Flexibilita

Jsme zvyklí spravovat rozsáhlé projekty o desítkách webů s vazbami na další systémy (CRM, ERP, DMS). Dokážeme snadno vytvářet a spolehlivě spravovat celé rodiny spřízněných a propojených webů. Věřte, že tohle opravdu hned tak někdo neumí.

Kvalitní obsah

Web bez obsahu je jako písnička bez melodie nebo detektivka bez zápletky. Nefunguje to. Při tvorbě stránek proto nemyslíme jen jako "ajťáci", ale vždy na celý proces napojujeme aktivity disciplín jako copywriting, SEO, obsahová strategie, e-mail marketing aj. Pro nás jsou to spojené nádoby, které se neustále musejí dolévat čerstvou vodou.

Technická podpora

Nonstop technická podpora a správa našich serverů s běžnou garancí dostupnosti 99,9 % je pro nás samozřejmostí. Vytvořili jsme si v téhle oblasti takové renomé, že se na nás zákazníci obracejí jako na konzultanty a koordinátory vlastních rozsáhlých projektů. Těší nás to a vážíme si toho.

Forresti

Bez nich by to nešlo. Co Forrest, to originál a zdroj specifických zkušeností, které se slévají do jedné velké nádrže společného forrestího know-how. Za každým projektem najdete spoustu životních příběhů, lekcí, výher a pochopitelně i držkopádů. Ale každým pádem se něco naučíme a posuneme dál. Koneckonců je přece lepší, když padáme my, než aby padaly weby našich klientů :)

20 let zkušeností

Od garážovky (dnes by se řeklo startupu) v Hronově, kde jsme produkovali multimediální CD, až po zavedenou internetovou agenturu s desítkami zaměstnanců v Praze, Náchodě a Hradci Králové. To je to, na co jsme nejvíc hrdí. Přečtěte si, jak to bylo.

Máte také důvod, proč si vybrat FG Forrest?

Kontaktujte nás

Přeskočit na hlavní nabídku