5 tipů, jak zaručeně otrávit zákazníky
část II. – Hledání za trest

Firmy na webu na své zákazníky zkoušejí věci, které by v reálném světě byly absurdní. V on-linu to ale přijde divné málokomu… Nevěříte? Podívejte se s námi na druhý z pěti největších omylů, jichž se provozovatelé webů a e-shopů opakovaně a přes všechna doporučení dopouštějí.

Pojměte web jako pátrací hru

I z hledání produktu na webu se může stát adrenalinová záležitost. Zákazník se stane lovcem a potřebná informace plachou kořistí. Jak dlouho asi bude zákazníka taková hra na stopaře bavit?

Nápovědou budiž fakt, že nefunkční nebo nedostatečně funkční vyhledávání znamená ztrátu až 84 % návštěvníků.

Pokud hned první stránka výsledků neobsahuje kýženou informaci nebo produkt, odchází z webu přes 60 % návštěv, z druhé stránky výsledků pak dalších 24 %. Na třetí stránku výsledků se tedy doplazí pouhých 16 % návštěv.

Skvělé, pomalu se blížíte k 0 %.

Mohlo by vás zajímat

V FG Forrest stavíme infrastrukturu na Kubernetes. Pro naše zákazníky to má řadu výhod

V FG Forrest věříme, že kvalitní digitální řešení se neobejde bez špičkového technického základu. Proto jako klíčový pilíř infrastruktury našich projektů využíváme Kubernetes – moderní platformu pro správu a provoz aplikačních komponent. Webům…

Celý článek

JABLOTRON má díky FG Forrest webovou prezentaci pro celý svět

Online aktivity skupiny JABLOTRON byly už tak rozsáhlé, že si vyžádaly sjednocení všech webů pod jedinou platformu a moderní design. Přesně to jsme zařídili.

Celý článek

Přeskočit na hlavní nabídku