5 tipů, jak zaručeně otrávit zákazníky
část II. – Hledání za trest

1. 6. 2017 | FG Forrest

Firmy na webu na své zákazníky zkoušejí věci, které by v reálném světě byly absurdní. V on-linu to ale přijde divné málokomu… Nevěříte? Podívejte se s námi na druhý z pěti největších omylů, jichž se provozovatelé webů a e-shopů opakovaně a přes všechna doporučení dopouštějí.

Pojměte web jako pátrací hru

I z hledání produktu na webu se může stát adrenalinová záležitost. Zákazník se stane lovcem a potřebná informace plachou kořistí. Jak dlouho asi bude zákazníka taková hra na stopaře bavit?

Nápovědou budiž fakt, že nefunkční nebo nedostatečně funkční vyhledávání znamená ztrátu až 84 % návštěvníků.

Pokud hned první stránka výsledků neobsahuje kýženou informaci nebo produkt, odchází z webu přes 60 % návštěv, z druhé stránky výsledků pak dalších 24 %. Na třetí stránku výsledků se tedy doplazí pouhých 16 % návštěv.

Skvělé, pomalu se blížíte k 0 %.

FG Forrest, a.s., je internetovou agenturou založenou v roce 1996.

Navrhuje optimální využití digitálních médií a kompletně realizuje zejména e-shopy, weby, intranety a mobilní aplikace. Vlastní produkce, profesionální přístup, redakční systém Edee CMS a prokazatelné přínosy jsou důvody, proč vybrat za partnera FG Forrest. Mezi klienty patří například Skupina ČEZ, RunCzech, Pojišťovna České Spořitelny, PROBIO a Kancelář prezidenta republiky.

Na seznam článků

Přeskočit na hlavní nabídku