5 tipů, jak zaručeně otrávit zákazníky
část II. – Hledání za trest

1. 6. 2017 | FG Forrest

Firmy na webu na své zákazníky zkoušejí věci, které by v reálném světě byly absurdní. V on-linu to ale přijde divné málokomu… Nevěříte? Podívejte se s námi na druhý z pěti největších omylů, jichž se provozovatelé webů a e-shopů opakovaně a přes všechna doporučení dopouštějí.

Pojměte web jako pátrací hru

I z hledání produktu na webu se může stát adrenalinová záležitost. Zákazník se stane lovcem a potřebná informace plachou kořistí. Jak dlouho asi bude zákazníka taková hra na stopaře bavit?

Nápovědou budiž fakt, že nefunkční nebo nedostatečně funkční vyhledávání znamená ztrátu až 84 % návštěvníků.

Pokud hned první stránka výsledků neobsahuje kýženou informaci nebo produkt, odchází z webu přes 60 % návštěv, z druhé stránky výsledků pak dalších 24 %. Na třetí stránku výsledků se tedy doplazí pouhých 16 % návštěv.

Skvělé, pomalu se blížíte k 0 %.

FG Forrest, a.s., je internetovou agenturou založenou v roce 1996.

Navrhuje optimální využití digitálních médií a kompletně realizuje zejména webové prezentace, intranety a mobilní aplikace. Vlastní produkce, profesionální přístup, redakční systém Edee CMS a prokazatelné přínosy jsou důvody, proč vybrat za partnera FG Forrest. Mezi dlouhodobé klienty patří Skupina ČEZ, McDonald's, Komerční banka, AC Sparta Praha nebo Kancelář prezidenta republiky.

Na seznam článků

Přeskočit na hlavní nabídku