5 tipů, jak zaručeně otrávit zákazníky
část II. – Hledání za trest

Firmy na webu na své zákazníky zkoušejí věci, které by v reálném světě byly absurdní. V on-linu to ale přijde divné málokomu… Nevěříte? Podívejte se s námi na druhý z pěti největších omylů, jichž se provozovatelé webů a e-shopů opakovaně a přes všechna doporučení dopouštějí.

Pojměte web jako pátrací hru

I z hledání produktu na webu se může stát adrenalinová záležitost. Zákazník se stane lovcem a potřebná informace plachou kořistí. Jak dlouho asi bude zákazníka taková hra na stopaře bavit?

Nápovědou budiž fakt, že nefunkční nebo nedostatečně funkční vyhledávání znamená ztrátu až 84 % návštěvníků.

Pokud hned první stránka výsledků neobsahuje kýženou informaci nebo produkt, odchází z webu přes 60 % návštěv, z druhé stránky výsledků pak dalších 24 %. Na třetí stránku výsledků se tedy doplazí pouhých 16 % návštěv.

Skvělé, pomalu se blížíte k 0 %.

Mohlo by vás zajímat

V FG Forrest stavíme infrastrukturu na Kubernetes. Pro naše zákazníky to má řadu výhod

V FG Forrest věříme, že kvalitní digitální řešení se neobejde bez špičkového technického základu. Proto jako klíčový pilíř infrastruktury našich projektů využíváme Kubernetes – moderní platformu pro správu a provoz aplikačních komponent. Webům…

Celý článek

Jak to u nás chodí aneb proč nám minulý rok přišlo 420 životopisů?

Oceňované projekty, firemní kultura i profesní růst – to jsou podle nás hlavní důvody, proč jsme v roce 2023 zaujali tolik uchazečů.

Celý článek

Přeskočit na hlavní nabídku