5 tipů, jak zaručeně otrávit zákazníky
část III. – Osobní promo

8. 6. 2017 | FG Forrest

Firmy na webu na své zákazníky zkoušejí věci, které by v reálném světě byly absurdní. V on-linu to ale přijde divné málokomu… Nevěříte? Podívejte se s námi na třetí z pěti největších omylů, jichž se provozovatelé webů a e-shopů opakovaně a přes všechna doporučení dopouštějí.

Osobní promo vždy na prvním místě

Stránky typu Naše vize, Naše filozofie, Historie, O nás… navštíví jen 16 až 24 % návštěvníků. Jistě, není to zanedbatelné číslo, ale opravdu je potřeba mít takové informace na úvodní stránce?

V kamenném obchodě by vypadalo úsměvně, kdyby místo toho, aby zákazník namířil přímo ke konkrétnímu regálu se zbožím, obdržel od prodavače brožurku s historií a filozofií firmy, s informacemi o managementu a výčtem všech ocenění a úspěchů.

V on-line světě velká část návštěv přichází na web přes vyhledávače. Až když zjistí, že na stránce najdou takový produkt, službu nebo informaci, kterou hledají, začne se část z těchto potenciálních zákazníků zajímat o firmu samotnou, respektive o to, co dělají lidé v ní.

Hledáte třeba barevné běžecké legíny? Když se vám konečně podaří najít takové, které vám vyhovují, nejdříve prozkoumáte nabídku, barvy, vzory, materiál a ceny. Teprve pak se podíváte na výrobce. Proto je chybou umisťovat texty o firmě a odkazy na ně na dominantní plochu na homepage – lidé je ignorují a firma přichází o cenný prostor, který lze využít na propagaci produktů.

Takže, co má být dřív – produkt nebo promo? ;-)

FG Forrest, a.s., je internetovou agenturou založenou v roce 1996.

Navrhuje optimální využití digitálních médií a kompletně realizuje zejména webové prezentace, intranety a mobilní aplikace. Vlastní produkce, profesionální přístup, redakční systém Edee CMS a prokazatelné přínosy jsou důvody, proč vybrat za partnera FG Forrest. Mezi dlouhodobé klienty patří Skupina ČEZ, McDonald's, Komerční banka, AC Sparta Praha nebo Kancelář prezidenta republiky.

Na seznam článků

Přeskočit na hlavní nabídku