5 tipů, jak zaručeně otrávit zákazníky
část IV. – Obtěžování

15. 6. 2017 | FG Forrest

Firmy na webu na své zákazníky zkoušejí věci, které by v reálném světě byly absurdní. V on-linu to ale přijde divné málokomu… Nevěříte? Podívejte se s námi na čtvrtý z pěti největších omylů, jichž se provozovatelé webů a e-shopů opakovaně a přes všechna doporučení dopouštějí.

Obtěžování – nevytahuj se, vytáhni pop-up

Představte si scénu jako z hororu: poté, co zákazník vejde do obchodu, přepadne ho reklamní komando ve fosforových úborech, které na něho hlasitě vykřikuje nabídku pro něho zcela nerelevantních služeb nebo produktů.

Pokud se přesto nevyděsí a ihned neodejde, po uskutečnění a zaplacení nákupu mu těsně před východem zatarasí cestu procesí prodavačů, kteří mají za úkol mu poděkovat. Zákazník přitom chtěl jen přijít, nakoupit a odejít.

A on-line realita? Návštěvník webu vstupuje s určitou představou o produktu, avšak zatímco by nejraději zamířil do produktové sekce a uspokojil svůj záměr, musí zavřít okno s nabídkou produktu, který ho pravděpodobně nezajímá. A nejen reklamní okna, ale i poděkování za nákup zákazníka obtěžují, protože pro něho znamenají zbytečný úkon navíc.

Vyskakovací okna, byť s milým sdělením, obtěžují 85 % uživatelů internetu.

FG Forrest, a.s., je internetovou agenturou založenou v roce 1996.

Navrhuje optimální využití digitálních médií a kompletně realizuje zejména e-shopy, weby, intranety a mobilní aplikace. Vlastní produkce, profesionální přístup, redakční systém Edee CMS a prokazatelné přínosy jsou důvody, proč vybrat za partnera FG Forrest. Mezi klienty patří například Skupina ČEZ, RunCzech, Pojišťovna České Spořitelny, PROBIO a Kancelář prezidenta republiky.

Na seznam článků

Přeskočit na hlavní nabídku