5 tipů, jak zaručeně otrávit zákazníky
část IV. – Obtěžování

Firmy na webu na své zákazníky zkoušejí věci, které by v reálném světě byly absurdní. V on-linu to ale přijde divné málokomu… Nevěříte? Podívejte se s námi na čtvrtý z pěti největších omylů, jichž se provozovatelé webů a e-shopů opakovaně a přes všechna doporučení dopouštějí.

Obtěžování – nevytahuj se, vytáhni pop-up

Představte si scénu jako z hororu: poté, co zákazník vejde do obchodu, přepadne ho reklamní komando ve fosforových úborech, které na něho hlasitě vykřikuje nabídku pro něho zcela nerelevantních služeb nebo produktů.

Pokud se přesto nevyděsí a ihned neodejde, po uskutečnění a zaplacení nákupu mu těsně před východem zatarasí cestu procesí prodavačů, kteří mají za úkol mu poděkovat. Zákazník přitom chtěl jen přijít, nakoupit a odejít.

A on-line realita? Návštěvník webu vstupuje s určitou představou o produktu, avšak zatímco by nejraději zamířil do produktové sekce a uspokojil svůj záměr, musí zavřít okno s nabídkou produktu, který ho pravděpodobně nezajímá. A nejen reklamní okna, ale i poděkování za nákup zákazníka obtěžují, protože pro něho znamenají zbytečný úkon navíc.

Vyskakovací okna, byť s milým sdělením, obtěžují 85 % uživatelů internetu.

Mohlo by vás zajímat

JABLOTRON má díky FG Forrest webovou prezentaci pro celý svět

Online aktivity skupiny JABLOTRON byly už tak rozsáhlé, že si vyžádaly sjednocení všech webů pod jedinou platformu a moderní design. Přesně to jsme zařídili.

Celý článek

Nový e-shop pro Milagro od FG Forrest a 100% nárůst tržeb v onlinu

Minulý rok jsme spustili nový e-shop autorizovaného prodejce šperků Pandora. Má skvělé výsledky a postupně jej dále rozvíjíme třeba o gravírování nebo zákaznickou sekci.

Celý článek

Přeskočit na hlavní nabídku