5 tipů, jak zaručeně otrávit zákazníky
část IV. – Obtěžování

Firmy na webu na své zákazníky zkoušejí věci, které by v reálném světě byly absurdní. V on-linu to ale přijde divné málokomu… Nevěříte? Podívejte se s námi na čtvrtý z pěti největších omylů, jichž se provozovatelé webů a e-shopů opakovaně a přes všechna doporučení dopouštějí.

Obtěžování – nevytahuj se, vytáhni pop-up

Představte si scénu jako z hororu: poté, co zákazník vejde do obchodu, přepadne ho reklamní komando ve fosforových úborech, které na něho hlasitě vykřikuje nabídku pro něho zcela nerelevantních služeb nebo produktů.

Pokud se přesto nevyděsí a ihned neodejde, po uskutečnění a zaplacení nákupu mu těsně před východem zatarasí cestu procesí prodavačů, kteří mají za úkol mu poděkovat. Zákazník přitom chtěl jen přijít, nakoupit a odejít.

A on-line realita? Návštěvník webu vstupuje s určitou představou o produktu, avšak zatímco by nejraději zamířil do produktové sekce a uspokojil svůj záměr, musí zavřít okno s nabídkou produktu, který ho pravděpodobně nezajímá. A nejen reklamní okna, ale i poděkování za nákup zákazníka obtěžují, protože pro něho znamenají zbytečný úkon navíc.

Vyskakovací okna, byť s milým sdělením, obtěžují 85 % uživatelů internetu.

Mohlo by vás zajímat

Naše datová knihovna pro Skupinu ČEZ sbírá ocenění i v zahraničí

Online ESG datová knihovna v roce 2023 získala několik prvních míst na prestižních soutěžích, včetně dvou zahraničních. Seznamte se v našem článku.

Celý článek

V rámci Career Days jsme u nás přivítali studenty se zájmem o digitální projekty

V FG se naplno věnujeme projektům pro naše zákazníky, ale nezapomínáme ani na podporu studentů se zájmem o řešení v online prostředí.

Celý článek

Přeskočit na hlavní nabídku