5 tipů, jak zaručeně otrávit zákazníky
část V. – Skryté informace

22. 6. 2017 | FG Forrest

Firmy na webu na své zákazníky zkoušejí věci, které by v reálném světě byly absurdní. V on-linu to ale přijde divné málokomu… Nevěříte? Podívejte se s námi na poslední, pátý z pěti největších omylů, jichž se provozovatelé webů a e-shopů opakovaně a přes všechna doporučení dopouštějí.

Nikdy neříkejte všechno

Kamenný obchod: zákazník si vybere zboží a přijde k pokladně. Zde mu řeknou cenu nákupu a ještě připočítají 50 Kč za tašku, kterou si musí koupit, ačkoli o tom předtím nebyl nijak informován. Zákazník se cítí zmatený a podvedený. Do obchodu se už nejspíš nikdy nevrátí.

On-line realita: zákazník si v e-shopu vybere zboží, vloží ho do košíku a při placení zjistí, že cena za dopravu je vyšší, než čekal. Nejjednodušší je pro něho otevřít nové okno, zadat hledaný produkt a koupit ho v jiném e-shopu.

75 % nákupů v e-shopech zůstává nedokončených kvůli skrytým informacím o ceně dopravy, nedostatečným popiskům a informacím o produktech nebo nekvalitním fotografiím produktů.

FG Forrest, a.s., je internetovou agenturou založenou v roce 1996.

Navrhuje optimální využití digitálních médií a kompletně realizuje zejména webové prezentace, intranety a mobilní aplikace. Vlastní produkce, profesionální přístup, redakční systém Edee CMS a prokazatelné přínosy jsou důvody, proč vybrat za partnera FG Forrest. Mezi dlouhodobé klienty patří Skupina ČEZ, McDonald's, Komerční banka, AC Sparta Praha nebo Kancelář prezidenta republiky.

Na seznam článků

Přeskočit na hlavní nabídku