Nový e-shop pro Milagro od FG Forrest a 100% nárůst tržeb v onlinu
Minulý rok jsme spustili nový e-shop autorizovaného prodejce šperků Pandora. Má skvělé výsledky a postupně jej dále rozvíjíme třeba o gravírování nebo zákaznickou sekci.
Firmy na webu na své zákazníky zkoušejí věci, které by v reálném světě byly absurdní. V on-linu to ale přijde divné málokomu… Nevěříte? Podívejte se s námi na poslední, pátý z pěti největších omylů, jichž se provozovatelé webů a e-shopů opakovaně a přes všechna doporučení dopouštějí.
Nikdy neříkejte všechno
Kamenný obchod: zákazník si vybere zboží a přijde k pokladně. Zde mu řeknou cenu nákupu a ještě připočítají 50 Kč za tašku, kterou si musí koupit, ačkoli o tom předtím nebyl nijak informován. Zákazník se cítí zmatený a podvedený. Do obchodu se už nejspíš nikdy nevrátí.
On-line realita: zákazník si v e-shopu vybere zboží, vloží ho do košíku a při placení zjistí, že cena za dopravu je vyšší, než čekal. Nejjednodušší je pro něho otevřít nové okno, zadat hledaný produkt a koupit ho v jiném e-shopu.
Až 75 % nákupů v e-shopech zůstává nedokončených kvůli skrytým informacím o ceně dopravy, nedostatečným popiskům a informacím o produktech nebo nekvalitním fotografiím produktů.