5 tipů, jak zaručeně otrávit zákazníky
část V. – Skryté informace

22. 6. 2017 | FG Forrest

Firmy na webu na své zákazníky zkoušejí věci, které by v reálném světě byly absurdní. V on-linu to ale přijde divné málokomu… Nevěříte? Podívejte se s námi na poslední, pátý z pěti největších omylů, jichž se provozovatelé webů a e-shopů opakovaně a přes všechna doporučení dopouštějí.

Nikdy neříkejte všechno

Kamenný obchod: zákazník si vybere zboží a přijde k pokladně. Zde mu řeknou cenu nákupu a ještě připočítají 50 Kč za tašku, kterou si musí koupit, ačkoli o tom předtím nebyl nijak informován. Zákazník se cítí zmatený a podvedený. Do obchodu se už nejspíš nikdy nevrátí.

On-line realita: zákazník si v e-shopu vybere zboží, vloží ho do košíku a při placení zjistí, že cena za dopravu je vyšší, než čekal. Nejjednodušší je pro něho otevřít nové okno, zadat hledaný produkt a koupit ho v jiném e-shopu.

75 % nákupů v e-shopech zůstává nedokončených kvůli skrytým informacím o ceně dopravy, nedostatečným popiskům a informacím o produktech nebo nekvalitním fotografiím produktů.

Na seznam článků

Přeskočit na hlavní nabídku