5 tipů, jak zaručeně otrávit zákazníky
část V. – Skryté informace

Firmy na webu na své zákazníky zkoušejí věci, které by v reálném světě byly absurdní. V on-linu to ale přijde divné málokomu… Nevěříte? Podívejte se s námi na poslední, pátý z pěti největších omylů, jichž se provozovatelé webů a e-shopů opakovaně a přes všechna doporučení dopouštějí.

Nikdy neříkejte všechno

Kamenný obchod: zákazník si vybere zboží a přijde k pokladně. Zde mu řeknou cenu nákupu a ještě připočítají 50 Kč za tašku, kterou si musí koupit, ačkoli o tom předtím nebyl nijak informován. Zákazník se cítí zmatený a podvedený. Do obchodu se už nejspíš nikdy nevrátí.

On-line realita: zákazník si v e-shopu vybere zboží, vloží ho do košíku a při placení zjistí, že cena za dopravu je vyšší, než čekal. Nejjednodušší je pro něho otevřít nové okno, zadat hledaný produkt a koupit ho v jiném e-shopu.

75 % nákupů v e-shopech zůstává nedokončených kvůli skrytým informacím o ceně dopravy, nedostatečným popiskům a informacím o produktech nebo nekvalitním fotografiím produktů.

Mohlo by vás zajímat

Jak to u nás chodí aneb proč nám minulý rok přišlo 420 životopisů?

Oceňované projekty, firemní kultura i profesní růst – to jsou podle nás hlavní důvody, proč jsme v roce 2023 zaujali tolik uchazečů.

Celý článek

Náš B2C a B2B e-shop pro SENESI získal už pět významných ocenění

SENESI patří mezi naše dlouhodobé klienty, s nimiž průběžně rozvíjíme jejich online řešení. Těší nás, že to oceňují jak zákazníci, tak poroty prestižních soutěží.

Celý článek

Přeskočit na hlavní nabídku