5 tipů, jak zaručeně otrávit zákazníky
část V. – Skryté informace

Firmy na webu na své zákazníky zkoušejí věci, které by v reálném světě byly absurdní. V on-linu to ale přijde divné málokomu… Nevěříte? Podívejte se s námi na poslední, pátý z pěti největších omylů, jichž se provozovatelé webů a e-shopů opakovaně a přes všechna doporučení dopouštějí.

Nikdy neříkejte všechno

Kamenný obchod: zákazník si vybere zboží a přijde k pokladně. Zde mu řeknou cenu nákupu a ještě připočítají 50 Kč za tašku, kterou si musí koupit, ačkoli o tom předtím nebyl nijak informován. Zákazník se cítí zmatený a podvedený. Do obchodu se už nejspíš nikdy nevrátí.

On-line realita: zákazník si v e-shopu vybere zboží, vloží ho do košíku a při placení zjistí, že cena za dopravu je vyšší, než čekal. Nejjednodušší je pro něho otevřít nové okno, zadat hledaný produkt a koupit ho v jiném e-shopu.

75 % nákupů v e-shopech zůstává nedokončených kvůli skrytým informacím o ceně dopravy, nedostatečným popiskům a informacím o produktech nebo nekvalitním fotografiím produktů.

Mohlo by vás zajímat

Představujeme: Nový blog pro Kooperativu od FG Forrest

Seznamte se s naším dalším projektem pro pojišťovnu Kooperativa. Tentokrát jde o blog „Bezpečnost má zelenou“.

Celý článek

JABLOTRON má díky FG Forrest webovou prezentaci pro celý svět

Online aktivity skupiny JABLOTRON byly už tak rozsáhlé, že si vyžádaly sjednocení všech webů pod jedinou platformu a moderní design. Přesně to jsme zařídili.

Celý článek

Přeskočit na hlavní nabídku