Biopotraviny: tajemství klíčových slov spočívá v chování zákazníků mimo internet

Jaký trik jsme použili na e-shopu Probio.cz, abychom zvýšili návštěvnost z organického vyhledávání 8krát a denní návštěvnost jsme téměř zdvojnásobili? Pochopili jsme, že se lidé v online obchodě s biopotravinami chovají stejně jako v reálném životě: Nejdřív si najdou recept na zdravý pokrm, a až pak zjišťují suroviny.

Sedíte doma u televize a vzpomenete si, že potřebujete pohankovou mouku. A tak použijete Google a objednáte ji online. Samozřejmě, že ne! Zákazníci se přece chovají jinak: Primárně hledají recepty. Dostanou chuť na něco dobrého, a tak hledají inspiraci. Až pak je zajímá, jaké budou potřebovat suroviny.

Následující klíčová slova přivádějí na e-shop Probio.cz nejvíc relevantních návštěvníků, kteří pak konvertují v nakupující zákazníky. A třešničkou na dortu jsou ti z nich, kteří se vracejí.

- karbanátky z červené čočky
- pomazánka z červené čočky
recepty z červené čočky
- bioslavnosti
- kynutý koláč se švestkami a mákem
- švestkový koláč s mákem
- domácí kváskový chléb
- žitný kváskový chléb
- čiroková mouka

Potenciální zákazníky, kteří hledají tyto recepty, přivedeme z organického vyhledávání z Google nebo ze Seznamu. Nejprve jim zobrazíme kýžený recept, a hned pod ním nabídneme ke koupi potřebné suroviny - a máme platící zákazníky. Bez stránek s recepty bych jich přišel jen zlomek. Těch, kteří hledají strohou frázi “červená čočka” s přímým úmyslem si ji koupit, je minimum.

Rozcestník s recepty se na e-shopu Probio.cz stal druhou nejčastější vstupní stránkou, první je logicky homepage. K dalším nákupům pak zákazníky v rámci customer care motivujeme věrnostními body, které mohou uplatnit při příštích objednávkách.

Mohlo by vás zajímat

Vybojovali jsme 2. místo na WebTop100 za projekt pro Armádu ČR

Jsme hrdí na to, že kvalitu tak významného řešení ocenila porota největší soutěže digitálních projektů v Česku a na Slovensku. Pojďme si jej představit.

Celý článek

Když už krabicové řešení nestačí: 5+1 důvodů, proč zvážit e-shop či web na míru

Vybrali jsme 5+1 nejčastějších důvodů, proč k nám klienti přecházejí z krabicové platformy. Rádi s tím pomůžeme i vám.

Celý článek

Přeskočit na hlavní nabídku