Jak to u nás chodí aneb proč nám minulý rok přišlo 420 životopisů?
Oceňované projekty, firemní kultura i profesní růst – to jsou podle nás hlavní důvody, proč jsme v roce 2023 zaujali tolik uchazečů.
Jaký trik jsme použili na e-shopu Probio.cz, abychom zvýšili návštěvnost z organického vyhledávání 8krát a denní návštěvnost jsme téměř zdvojnásobili? Pochopili jsme, že se lidé v online obchodě s biopotravinami chovají stejně jako v reálném životě: Nejdřív si najdou recept na zdravý pokrm, a až pak zjišťují suroviny.
Sedíte doma u televize a vzpomenete si, že potřebujete pohankovou mouku. A tak použijete Google a objednáte ji online. Samozřejmě, že ne! Zákazníci se přece chovají jinak: Primárně hledají recepty. Dostanou chuť na něco dobrého, a tak hledají inspiraci. Až pak je zajímá, jaké budou potřebovat suroviny.
Následující klíčová slova přivádějí na e-shop Probio.cz nejvíc relevantních návštěvníků, kteří pak konvertují v nakupující zákazníky. A třešničkou na dortu jsou ti z nich, kteří se vracejí.
- karbanátky z červené čočky
- pomazánka z červené čočky
- recepty z červené čočky
- bioslavnosti
- kynutý koláč se švestkami a mákem
- švestkový koláč s mákem
- domácí kváskový chléb
- žitný kváskový chléb
- čiroková mouka
Potenciální zákazníky, kteří hledají tyto recepty, přivedeme z organického vyhledávání z Google nebo ze Seznamu. Nejprve jim zobrazíme kýžený recept, a hned pod ním nabídneme ke koupi potřebné suroviny - a máme platící zákazníky. Bez stránek s recepty bych jich přišel jen zlomek. Těch, kteří hledají strohou frázi “červená čočka” s přímým úmyslem si ji koupit, je minimum.
Rozcestník s recepty se na e-shopu Probio.cz stal druhou nejčastější vstupní stránkou, první je logicky homepage. K dalším nákupům pak zákazníky v rámci customer care motivujeme věrnostními body, které mohou uplatnit při příštích objednávkách.