PROBIO.cz: nový obsah + lepší struktura = 800 % návštěv z vyhledávačů

19. 9. 2018

Vylepšením navigace a obohacením obsahu jsme na e-shopu největšího českého výrobce biopotravin dosáhli zvýšení denní návštěvnosti o 80 %. A jak jsme zajistili, že se zákazníci vracejí?

Podstatné je umět zákazníka motivovat k nakupování. Když už ho něco osloví, je ta nejlepší chvíle dát mu bez zbytečné omáčky možnost k nákupu. Jaké změny jsme museli udělat, abychom zvýšili denní návštěvnost o 80 % a jak jsme motivovali zákazníky, aby v eshopu nakoupili znovu?

PROBIO je prvním a největším výrobcem biopotravin v České republice. Přišla chvíle, kdy jejich web a eshop nevyhovoval celé řadě dnešních požadavků. Design působil nemoderně a nebyl kompatibilní s mobilními zařízeními. To bylo potřeba změnit.

Z naší praxe víme, že je třeba zákazníkovi poskytnout nejen skvělé produkty za příznivé ceny, ale hlavně prožitek z nákupu. Přesně tímhle mottem jsme se řídili při eshopovém řešení na míru pro společnost PROBIO.

Návštěvníky jsme chtěli inspirovat a ukázat jim, že i ze zdravých surovin lze vařit bez dalšího zbytečného úsilí. Zatraktivnění rubriky Recepty ve struktuře webu a propojení s eshopem bylo trefou do černého: Hned po úvodní stránce se rozcestník na recepty stal druhou nejzobrazovanější stránkou.

Proč by si měl zákazník zboží znovu koupit na Probio.cz? Osvědčilo se nastavení věrnostního programu. Zákazníci při nákupu v eshopu dostávají odměny formou věrnostních bodů. Ty pak mohou uplatnit jako slevu při příští objednávce.

Nový eshop přinesl ovoce už první měsíc po spuštění. Denní návštěvnost se zvýšila o 80 %, návštěvy z organického vyhledávání vzrostly 8krát a míra okamžitého opuštění stránky se snížila o 37 %.

Na seznam článků

Přeskočit na hlavní nabídku