JABLOTRON má díky FG Forrest webovou prezentaci pro celý svět
Online aktivity skupiny JABLOTRON byly už tak rozsáhlé, že si vyžádaly sjednocení všech webů pod jedinou platformu a moderní design. Přesně to jsme zařídili.
V říjnu jsem absolvoval workshop "Outstanding presentation" s Jeanne Trojan a zjistil jsem, že uvědomit si jednu hlavní myšlenku je důležité nejen pro přípravu vynikající prezentace.
Workshop byl rozdělen do tří dnů, přičemž polovinu času Jeanne věnovala spíše teorii a vysvětlování toho nejdůležitějšího: když nemáte core messege, nemůžete mít dobrou prezentaci. Rád bych doplnil: když máte core message, můžete mít dobrou prezentaci, nabídku, jednání, článek,workshop...
Chci se podělit o pár nejdůležitějších poznámek. Před přípravou prezentace si odpovězte na tyto otázky:
1. Téma prezentace
2. Publikum
3. Cíle prezentace
4. Hlavní poselství (core message)
5. Zahájení prezentace
6. Ukončení prezentace
Z mého pohledu se tohle hodí nejen obchodníkům a různým přednášejícím. Ale všem, kteří ve své profesi předávají informace a prezentují svoje záměry a cíle.