Pět absurdit on-line světa na titulní straně časopisu Marketing Sales Media

5. 12. 2016

Za 20 let tvorby webů jsme nasbírali celou řádku zkušeností a víme, co je pro web dobré a co ne. Neustále sledujeme vývoj a trendy a tak se logicky stává, že kromě „best practice“ narazíme i na úplný opak.

Tentokrát jsme umístili pod drobnohled chyby, kterých se firmy na svých webech dopouštějí a výsledek nám vyrazil dech. Zjistili jsme, že až 80 % společností staví své weby na zcela nesmyslných předpokladech a dopouští se pořádných přešlapů! A jaké to jsou?

TOP 5 přešlapů

  • Umělé škatulkování zákazníků
  • Produkty, které nejsou k nalezení
  • Přehnaný důraz na firmu
  • Obtěžování zákazníků
  • Skryté informace

Ano, i tak to bohužel na e-shopech vypadá. To, co by kamenném obchodě nikoho ani nenapadlo, je v on-line prostředí naprosto běžné. Sepsali jsme srovnání pěti nejčastějších chyb, kterých se firmy dopouštějí. Článek otiskl Marketing Sales Media a redakci magazínu zaujal natolik, že se Forrest dostal i na titulní stranu.

Článek v plném znění si můžete přečíst i na našem webu.

FG Forrest, a.s., je internetovou agenturou založenou v roce 1996.

Navrhuje optimální využití digitálních médií a kompletně realizuje zejména webové prezentace, intranety a mobilní aplikace. Vlastní produkce, profesionální přístup, redakční systém Edee CMS a prokazatelné přínosy jsou důvody, proč vybrat za partnera FG Forrest. Mezi dlouhodobé klienty patří Skupina ČEZ, McDonald's, Komerční banka, AC Sparta Praha nebo Kancelář prezidenta republiky.

Na seznam článků

Přeskočit na hlavní nabídku