Pět absurdit on-line světa na titulní straně časopisu Marketing Sales Media

5. 12. 2016 | Radovan

Za 20 let tvorby webů jsme nasbírali celou řádku zkušeností a víme, co je pro web dobré a co ne. Neustále sledujeme vývoj a trendy a tak se logicky stává, že kromě „best practice“ narazíme i na úplný opak.

Tentokrát jsme umístili pod drobnohled chyby, kterých se firmy na svých webech dopouštějí a výsledek nám vyrazil dech. Zjistili jsme, že až 80 % společností staví své weby na zcela nesmyslných předpokladech a dopouští se pořádných přešlapů! A jaké to jsou?

TOP 5 přešlapů

  • Umělé škatulkování zákazníků
  • Produkty, které nejsou k nalezení
  • Přehnaný důraz na firmu
  • Obtěžování zákazníků
  • Skryté informace

Ano, i tak to bohužel na e-shopech vypadá. To, co by kamenném obchodě nikoho ani nenapadlo, je v on-line prostředí naprosto běžné. Sepsali jsme srovnání pěti nejčastějších chyb, kterých se firmy dopouštějí. Článek otiskl Marketing Sales Media a redakci magazínu zaujal natolik, že se Forrest dostal i na titulní stranu.

Článek v plném znění si můžete přečíst i na našem webu.

FG Forrest, a.s., je internetovou agenturou založenou v roce 1996.

Navrhuje optimální využití digitálních médií a kompletně realizuje zejména e-shopy, weby, intranety a mobilní aplikace. Vlastní produkce, profesionální přístup, redakční systém Edee CMS a prokazatelné přínosy jsou důvody, proč vybrat za partnera FG Forrest. Mezi klienty patří například Skupina ČEZ, RunCzech, Pojišťovna České Spořitelny, PROBIO a Kancelář prezidenta republiky.

Na seznam článků

Přeskočit na hlavní nabídku