Prohlédněte si projekty FG Forrest z roku 2020!

Máme za sebou složitý rok - část našich klientů se v důsledku zavření “kamenných” provozoven ocitla v tíživé situaci, kterou jsme jim pomáhali řešit intenzivním vývojem řešení pro e-commerce. Podívejte se, jaké projekty jsme spustili pro stávající zákazníky a koho nového jsme mezi nimi přivítali.


Warehouse

WAREHOUSE1.cz

Designový e-shop s prémiovým alkoholem. Jeho důležitou součástí jsou články o prodávaných značkách a dalších zajímavostech motivujících ke koupi. Konfigurátor dárků pomáhá vybrat správnou láhev ke každé příležitosti. Realizovali jsme zde i napojení na ekonomický systém Pohoda. A díky meziročnímu růstu tržeb o 329 % a méně než půlroční návratnosti investic do vývoje se e-shop umístil jako druhý v kategorii Nejefektivnější rozvoj webu v soutěži WebTop100.

Grund

GRUND.cz

E-shop světově úspěšného výrobce koupelnových předložek. Mezi tvůrce jeho kolekcí patří výjimeční designéři - Blanka Matragi, Osmany Laffita aj. Prostřednictvím služby Balíkobot jsme napojili různé dopravce, místo abychom každého z nich integrovali jednotlivě.

Flangi

Flangi.cz

Zbrusu nové místo k nákupu exkluzivního zboží do domácnosti. E-shop určený nejnáročnějším zájemcům o životní styl, krásu a zdraví. Výjimečnost sortimentu si vyžádala mimořádný vizuální styl. I zde klient sází na inspirativní redakční obsah. Napojili jsme ekonomický software Vario.

ČPP

CPP.cz

Web České podnikatelské pojišťovny, třetího největšího poskytovatele povinného ručení. Významné prvky tohoto projektu zůstávají návštěvníkům skryty: premiérově jsme zde použili moderní technologii Next.js pro rychlejší načítání stránek, a do publikačního systému Edee.one jsme integrovali Web Application Firewall, aby měl klient přehled o zachycených hrozbách.

Dallmayer

Cafedock.com

Pomocí rozšířené reality si mohou návštěvníci s mobilem či tabletem promítnout přímo na svém pracovišti, kam nejlépe umístit pojízdnou kavárnu od německé firmy Dallmayr.

Moser

Moser.com

Proslulá česká značka ručně broušeného skla se 160letou tradicí. Zákazníci si mohou v e-shopu koupit mj. dekorativní džbány a vázy s cenami v desítkách tisíc korun i více. Zatím jsme v první fázi spolupráce - letos počítáme s podstatným rozšiřováním funkcionalit webu.

Autopojištění Kooperativa

Autopojištění Kooperativa

Při vývoji aplikace pro online sjednání kompletního autopojištění jsme využili zkušenosti s realizací webu Flexi.cz, na němž jsme v roce 2017 umožnili sjednávání životního pojištění. Vyhráli jsme s ním tehdy soutěž WebTop100 a o rok později i Internet Effectiveness Awards. Údaje vyplňované návštěvníky v aplikaci putují z CMS Edee.one do interních systémů klienta k dalšímu zpracování.

Arriva

Arriva web a intranet

Webové stránky arriva.cz provozujeme pro největšího autobusového dopravce v ČR od roku 2018. Vloni jsme je rozšířili o aplikaci, v níž mohou lidé sledovat aktuální informace o vlacích Arriva - upozornění na výluky, zpoždění a dokonce i aktuální polohu vlaků. Pro téhož klienta jsme vytvořili také intranet. Většinu ze tří tisíc zaměstnanců tvoří řidiči autobusů, kteří se nyní i při cestách v terénu dostanou ze svých smartphonů k plánům směn, jízdním řádům, aktualitám z dopravy a dalším vnitrofiremním informacím.

Senesi B2B

Senesi B2B

Koncoví zákazníci mohou v B2C e-shopu senesi.cz nakupovat od roku 2018, nyní jsme spustili i online prodej pro velkoobchodní partnery. Dovyvinout bylo třeba mnoho specifik: od složitějšího registračního procesu, přes pravidla pro tvorbu cenových hladin a jejich přiřazování jednotlivým partnerům, pravidla pro slevy a výjimky z nich, možnost importu objednávek v CSV souborech, stanovování limitů plateb, automatizované posuzování platební morálky partnerů, volby dopravy dle objemu objednávek, až po integraci s klientovým ERP systémem.

Můj UP

MujUp.cz

Zákaznický portál pro poskytovatele stravenek a dalších zaměstnaneckých benefitů se dočkal řady vylepšení, včetně mobilních aplikací pro Android i iOS. Mj. jsme integrovali platební metody Apple Pay a Google Pay.

Bernard

Bernard.cz

Před koncem roku jsme modernizovali web a e-shop Rodinného pivovaru BERNARD z Humpolce. Ukazuje v plné šíři dovednosti našich grafiků a vývojářů: hojně využívá velké fotografie, mikroanimace a další dynamické prvky, kterými prezentuje již kultovní značku skvělého českého piva.

Mohlo by vás zajímat

Naše datová knihovna pro Skupinu ČEZ sbírá ocenění i v zahraničí

Online ESG datová knihovna v roce 2023 získala několik prvních míst na prestižních soutěžích, včetně dvou zahraničních. Seznamte se v našem článku.

Celý článek

FG Forrest hlásí za rok 2022 téměř 10% růst

Obrat naší webové a e-commerce agentury v meziročním srovnání vzrostl z necelých 87 na 94,7 milionů korun.

Celý článek

Přeskočit na hlavní nabídku