„Před 20 lety bylo těžké přesvědčit firmy k tomu, aby měly webové stránky.“ Rozhovor s Radovanem Jelenem na rádiu Zet

26. 8. 2016 | Radovan

Chceme něco koupit, ale nevíme přesně od koho. Kdo nám poradí? No přece internet!

Dnes je internet jedním z nejmocnějších reklamních prostředků, což mnozí berou jako samozřejmost. Před dvaceti lety se však komerční firmy při nabídce vytvoření webu na míru zdráhaly. Internet považovaly za okrajové, nepodstatné médium. S postupně rostoucím počtem uživatelů ale internet nabýval na významu a firmy ho začaly opatrně využívat pro vlastní propagaci. V současné době má svoje webové stránky naprostá většina z nich.

Společnost FG Forrest v letošním roce slaví 20. výročí založení. O tom, jak se z malé hronovské firmy produkující offline prezentace na CD stal poskytovatel precizních webových řešení pro klienty z celé ČR, hovořil ve vysílání rádia Zet Radovan Jelen, ředitel Forresta.

Tento rozhovor si můžete poslechnout na webových stránkách rádia Zet.

FG Forrest, a.s., je internetovou agenturou založenou v roce 1996.

Navrhuje optimální využití digitálních médií a kompletně realizuje zejména e-shopy, weby, intranety a mobilní aplikace. Vlastní produkce, profesionální přístup, redakční systém Edee CMS a prokazatelné přínosy jsou důvody, proč vybrat za partnera FG Forrest. Mezi klienty patří například Skupina ČEZ, RunCzech, Pojišťovna České Spořitelny, PROBIO a Kancelář prezidenta republiky.

Na seznam článků

Přeskočit na hlavní nabídku