„Před 20 lety bylo těžké přesvědčit firmy k tomu, aby měly webové stránky.“ Rozhovor s Radovanem Jelenem na rádiu Zet

Chceme něco koupit, ale nevíme přesně od koho. Kdo nám poradí? No přece internet!

Dnes je internet jedním z nejmocnějších reklamních prostředků, což mnozí berou jako samozřejmost. Před dvaceti lety se však komerční firmy při nabídce vytvoření webu na míru zdráhaly. Internet považovaly za okrajové, nepodstatné médium. S postupně rostoucím počtem uživatelů ale internet nabýval na významu a firmy ho začaly opatrně využívat pro vlastní propagaci. V současné době má svoje webové stránky naprostá většina z nich.

Společnost FG Forrest v letošním roce slaví 20. výročí založení. O tom, jak se z malé hronovské firmy produkující offline prezentace na CD stal poskytovatel precizních webových řešení pro klienty z celé ČR, hovořil ve vysílání rádia Zet Radovan Jelen, ředitel Forresta.

Tento rozhovor si můžete poslechnout na webových stránkách rádia Zet.

Mohlo by vás zajímat

Když už krabicové řešení nestačí: 5+1 důvodů, proč zvážit e-shop či web na míru

Vybrali jsme 5+1 nejčastějších důvodů, proč k nám klienti přecházejí z krabicové platformy. Rádi s tím pomůžeme i vám.

Celý článek

Vybojovali jsme 2. místo na WebTop100 za projekt pro Armádu ČR

Jsme hrdí na to, že kvalitu tak významného řešení ocenila porota největší soutěže digitálních projektů v Česku a na Slovensku. Pojďme si jej představit.

Celý článek

Přeskočit na hlavní nabídku