„Před 20 lety bylo těžké přesvědčit firmy k tomu, aby měly webové stránky.“ Rozhovor s Radovanem Jelenem na rádiu Zet

26. 8. 2016

Chceme něco koupit, ale nevíme přesně od koho. Kdo nám poradí? No přece internet!

Dnes je internet jedním z nejmocnějších reklamních prostředků, což mnozí berou jako samozřejmost. Před dvaceti lety se však komerční firmy při nabídce vytvoření webu na míru zdráhaly. Internet považovaly za okrajové, nepodstatné médium. S postupně rostoucím počtem uživatelů ale internet nabýval na významu a firmy ho začaly opatrně využívat pro vlastní propagaci. V současné době má svoje webové stránky naprostá většina z nich.

Společnost FG Forrest v letošním roce slaví 20. výročí založení. O tom, jak se z malé hronovské firmy produkující offline prezentace na CD stal poskytovatel precizních webových řešení pro klienty z celé ČR, hovořil ve vysílání rádia Zet Radovan Jelen, ředitel Forresta.

Tento rozhovor si můžete poslechnout na webových stránkách rádia Zet.

FG Forrest, a.s., je internetovou agenturou založenou v roce 1996.

Navrhuje optimální využití digitálních médií a kompletně realizuje zejména webové prezentace, intranety a mobilní aplikace. Vlastní produkce, profesionální přístup, redakční systém Edee CMS a prokazatelné přínosy jsou důvody, proč vybrat za partnera FG Forrest. Mezi dlouhodobé klienty patří Skupina ČEZ, McDonald's, Komerční banka, AC Sparta Praha nebo Kancelář prezidenta republiky.

Na seznam článků

Přeskočit na hlavní nabídku