„Před 20 lety bylo těžké přesvědčit firmy k tomu, aby měly webové stránky.“ Rozhovor s Radovanem Jelenem na rádiu Zet

Chceme něco koupit, ale nevíme přesně od koho. Kdo nám poradí? No přece internet!

Dnes je internet jedním z nejmocnějších reklamních prostředků, což mnozí berou jako samozřejmost. Před dvaceti lety se však komerční firmy při nabídce vytvoření webu na míru zdráhaly. Internet považovaly za okrajové, nepodstatné médium. S postupně rostoucím počtem uživatelů ale internet nabýval na významu a firmy ho začaly opatrně využívat pro vlastní propagaci. V současné době má svoje webové stránky naprostá většina z nich.

Společnost FG Forrest v letošním roce slaví 20. výročí založení. O tom, jak se z malé hronovské firmy produkující offline prezentace na CD stal poskytovatel precizních webových řešení pro klienty z celé ČR, hovořil ve vysílání rádia Zet Radovan Jelen, ředitel Forresta.

Tento rozhovor si můžete poslechnout na webových stránkách rádia Zet.

Mohlo by vás zajímat

Redesign webu pojišťovny Kooperativa (záznam přednášky z UX Day 2023)

Podívejte se na záznam přednášky o rozsáhlém redesignu, který jsme realizovali pro pojišťovnu Kooperativa. Těšte se na čísla, data i různé zajímavosti!

Celý článek

FG Forrest v roce 2024 –⁠⁠⁠⁠⁠⁠ prestižní ocenění, inovace a nové projekty

I minulý rok nám věřila velká jména českého byznysu, získali jsme několik cen a rozjeli nové projekty, včetně těch s mezinárodním přesahem.

Celý článek

Přeskočit na hlavní nabídku