WT100: Web ČEZ opět dominoval v energetice!

Výrazně inovované internetové stránky se staly absolutní vítězem kategorie Průmysl a energetika vyhlašované v rámci prestižního klání o nejlepší tuzemské korporátní internetové prezentace WebTop100.

Ročně přijde na český web ČEZ více než 4 miliony návštěvníků. Celková návštěvnost čtyřicítky webů Skupiny ČEZ v ČR i v zahraničí loni premiérově pokořila hranici 7 milionů uživatelů.

Webové stránky společnosti ČEZ se staly vítězem letošního ročníku soutěže WebTop100 v kategorii Průmysl a energetika, když výrazně předčily především všechny své velké konkurenty z oblasti energetiky. Hodnocení srovnává kvalitu firemních internetových prezentací - jejich přínos pro uživatele, použitelnost, grafický design, technické řešení a marketingovou hodnotu. Stránky ČEZ vítězí v energetické kategorii opakovaně, naposledy dominovaly loni.V roce 2009 byly zároveň první webovou prezentací v historii soutěže, která dokázala obhájit triumf v celkovém žebříčku všech firemních webů v ČR.

Stránky www.cez.cz, které letos prošly výrazným redesignem, přilákaly za poslední rok téměř 4 miliony návštěvníků (z toho téměř 2 miliony unikátních návštěvníků). Podle statistik Google Analytics návštěvníci stráví na webu v průměru 3,5 minuty a více než polovina se jich pravidelně vrací. Celková návštěvnost všech samostatných webových stránek Skupiny ČEZ, kterých je v devíti jazycích již více než 40, loni poprvé překonala sedmimilionovou hranici.

 Konkurence firemních internetových prezentací je tradičně velká. O to více si vážíme prvenství, které je oceněním dovedností a týmové práce všech kolegů ze Skupiny ČEZ a podpory našich dodavatelů, řekl Pavel Foršt, vedoucí útvaru Internet a intranet Skupiny ČEZ. Dodavatelem webu je FG Forrest, vizuální styl implementovala agentura Symbio Digital.

Dlouhodobě pokračuje společnost ČEZ především v budování sítě webů v zemích svého působení a stránek podporujících prodej komodit. Rodina jednotně designovaných webů pro Slovensko, Polsko, Maďarsko, Bulharsko, Rumunsko a další současně představuje jedinečný původní koncept multijazyčného webového portálu implementovaného z ČR do celého regionu střední a jihovýchodní Evropy.

Osvědčenou aplikací posledního roku je mobilní verze, která umožní aktivní komunikaci zákazníků se službami ČEZ prostřednictvím mobilních telefonů. V PR oblasti se průběžně zkvalitňuje a rozšiřuje tiskový servis a informace z elektráren. Obsahově i návštěvnicky stále roste sekce Vzděláváníurčená pro studenty, pedagogy a širokou veřejnost se zájmem o energetiku.

Martin Schreier
mluvčí ČEZ pro obnovitelné zdroje, autor tiskové zprávy

 

Mohlo by vás zajímat

Vybojovali jsme 2. místo na WebTop100 za projekt pro Armádu ČR

Jsme hrdí na to, že kvalitu tak významného řešení ocenila porota největší soutěže digitálních projektů v Česku a na Slovensku. Pojďme si jej představit.

Celý článek

Z Fénix Awards 2024 si odnášíme trojici ocenění!

Fénix Awards je žebříčkem toho nejlepšího, co se za uplynulý rok stalo v českém obsahovém marketingu. Úspěch nás tak těší o to víc.

Celý článek

Přeskočit na hlavní nabídku