Z hronovské garáže až na výsluní internetu

V roce 1996 byl internet ještě opravdu v plenkách a existence webové agentury byla tehdy naprosté sci-fi. I tak se ji dal postavit ale slušný základ.

Přehledná webová prezentace je i dnes nutný základ pro další funkce, které už bereme jako samozřejmost,“ potvrzuje Radovan Jelen, ředitel firmy.

Zajímavostí také je, že ve druhé polovině devadesátých let se měřila kvalita nabídky na zpracování webové prezentace velikostí serveru, kterým agentura disponovala. "Forresti" na začátku koupili server od IBM s obrovskou kapacitou, který neměli šanci vytěžit. Klienti však na takové investice slyšeli. Druhým kritériem pro výběr nové agentury byla pěkná grafika. V té době se weby prodávaly v balíčcích podle rozsahu, a to v cenových variantách maximálně do několika desítek tisíc korun.

Zatímco dříve hrálo významnou roli, zda je web zajímavý, nyní zadavatelé kladou důraz na rozumnou návratnost investice,“ říká Jelen s tím, že pro uživatele je nyní nejdůležitější to, aby se mu s webem pracovalo dobře na všech zařízeních – tedy počítači, telefonu nebo třeba tabletu.

Celý rozhovor si můžete přečíst na webu publicisticko-společenského magazínu Dotyk.

Mohlo by vás zajímat

Nový e-shop pro Milagro od FG Forrest a 100% nárůst tržeb v onlinu

Minulý rok jsme spustili nový e-shop autorizovaného prodejce šperků Pandora. Má skvělé výsledky a postupně jej dále rozvíjíme třeba o gravírování nebo zákaznickou sekci.

Celý článek

Bezpečnost informací je naše priorita – získali jsme certifikaci ISO 27001

Abychom našim klientům dokázali, že náš systém managementu bezpečnosti informací bereme opravdu vážně, podnikli jsme řadu kroků k tomu, abychom získali certifikaci normy ISO 27001.

Celý článek

Přeskočit na hlavní nabídku