Z hronovské garáže až na výsluní internetu

8. 8. 2016

V roce 1996 byl internet ještě opravdu v plenkách a existence webové agentury byla tehdy naprosté sci-fi. I tak se ji dal postavit ale slušný základ.

Přehledná webová prezentace je i dnes nutný základ pro další funkce, které už bereme jako samozřejmost,“ potvrzuje Radovan Jelen, ředitel firmy.

Zajímavostí také je, že ve druhé polovině devadesátých let se měřila kvalita nabídky na zpracování webové prezentace velikostí serveru, kterým agentura disponovala. "Forresti" na začátku koupili server od IBM s obrovskou kapacitou, který neměli šanci vytěžit. Klienti však na takové investice slyšeli. Druhým kritériem pro výběr nové agentury byla pěkná grafika. V té době se weby prodávaly v balíčcích podle rozsahu, a to v cenových variantách maximálně do několika desítek tisíc korun.

Zatímco dříve hrálo významnou roli, zda je web zajímavý, nyní zadavatelé kladou důraz na rozumnou návratnost investice,“ říká Jelen s tím, že pro uživatele je nyní nejdůležitější to, aby se mu s webem pracovalo dobře na všech zařízeních – tedy počítači, telefonu nebo třeba tabletu.

Celý rozhovor si můžete přečíst na webu publicisticko-společenského magazínu Dotyk.

FG Forrest, a.s., je internetovou agenturou založenou v roce 1996.

Navrhuje optimální využití digitálních médií a kompletně realizuje zejména webové prezentace, intranety a mobilní aplikace. Vlastní produkce, profesionální přístup, redakční systém Edee CMS a prokazatelné přínosy jsou důvody, proč vybrat za partnera FG Forrest. Mezi dlouhodobé klienty patří Skupina ČEZ, McDonald's, Komerční banka, AC Sparta Praha nebo Kancelář prezidenta republiky.

Na seznam článků

Přeskočit na hlavní nabídku