Zlatý erb pro Prague.eu

6. 4. 2017 | FG Forrest

Oficiální turistický web hlavního města Prahy uspěl v 19. ročníku prestižní soutěže Zlatý erb a má na svém kontě Cenu ministryně pro místní rozvoj za nejlepší turistickou prezentaci na webových stránkách.

Do kategorie Cena ministryně pro místní rozvoj, která se uděluje v rámci celostátního kola, se přihlásilo 75 projektů.

Nejvyšší příčku zaujal web Prague.eu, oficiální turistický portál hl. m. Prahy, který získal 1. místo v kategorii města a obce.

Informační systém, který jsme pro Pražskou informační službu vytvořili, má za úkol inspirovat k návštěvě hlavního města a informovat o aktuálním dění v něm. Náročné propojení zdrojů umožňuje zobrazení ohromného množství informací v širokých souvislostech. To vše s přehledem i na mobilních zařízeních.

Soutěž Zlatý erb, v níž se porovnávají weby obcí a měst, vznikla v roce 1999. Do prvního ročníku se přihlásilo několik desítek obcí a počet účastníků každým rokem narůstá. Letošní 19. ročník jich čítal na 504.

Hlavní důraz kladou porotci na obsah a aktuálnost webu, na jeho užitečnost pro návštěvníky. Soutěž také poskytuje zhotovitelům a provozovatelům webů cennou zpětnou vazbu a podněty pro další zlepšování.

Prohlédnout si můžete také kompletní přehled výsledků letošního ročníku soutěže.

FG Forrest, a.s., je internetovou agenturou založenou v roce 1996.

Navrhuje optimální využití digitálních médií a kompletně realizuje zejména e-shopy, weby, intranety a mobilní aplikace. Vlastní produkce, profesionální přístup, redakční systém Edee CMS a prokazatelné přínosy jsou důvody, proč vybrat za partnera FG Forrest. Mezi klienty patří například Skupina ČEZ, RunCzech, Pojišťovna České Spořitelny, PROBIO a Kancelář prezidenta republiky.

Na seznam článků

Přeskočit na hlavní nabídku