Zlatý erb pro Prague.eu

6. 4. 2017 | FG Forrest

Oficiální turistický web hlavního města Prahy uspěl v 19. ročníku prestižní soutěže Zlatý erb a má na svém kontě Cenu ministryně pro místní rozvoj za nejlepší turistickou prezentaci na webových stránkách.

Do kategorie Cena ministryně pro místní rozvoj, která se uděluje v rámci celostátního kola, se přihlásilo 75 projektů.

Nejvyšší příčku zaujal web Prague.eu, oficiální turistický portál hl. m. Prahy, který získal 1. místo v kategorii města a obce.

Informační systém, který jsme pro Pražskou informační službu vytvořili, má za úkol inspirovat k návštěvě hlavního města a informovat o aktuálním dění v něm. Náročné propojení zdrojů umožňuje zobrazení ohromného množství informací v širokých souvislostech. To vše s přehledem i na mobilních zařízeních.

Soutěž Zlatý erb, v níž se porovnávají weby obcí a měst, vznikla v roce 1999. Do prvního ročníku se přihlásilo několik desítek obcí a počet účastníků každým rokem narůstá. Letošní 19. ročník jich čítal na 504.

Hlavní důraz kladou porotci na obsah a aktuálnost webu, na jeho užitečnost pro návštěvníky. Soutěž také poskytuje zhotovitelům a provozovatelům webů cennou zpětnou vazbu a podněty pro další zlepšování.

Prohlédnout si můžete také kompletní přehled výsledků letošního ročníku soutěže.

FG Forrest, a.s., je internetovou agenturou založenou v roce 1996.

Navrhuje optimální využití digitálních médií a kompletně realizuje zejména webové prezentace, intranety a mobilní aplikace. Vlastní produkce, profesionální přístup, redakční systém Edee CMS a prokazatelné přínosy jsou důvody, proč vybrat za partnera FG Forrest. Mezi dlouhodobé klienty patří Skupina ČEZ, McDonald's, Komerční banka, AC Sparta Praha nebo Kancelář prezidenta republiky.

Na seznam článků

Přeskočit na hlavní nabídku