Jak si Apple poradil s dotěrnou reklamou

Nový prohlížeč Safari, který Apple uvolnil ke stažení pro počítače i mobily, zasadil cílené reklamě přímo smrtící ránu – umožnil uživatelům zablokovat sledování jejich aktivit, bez kterého cílená reklama neví, na koho cílit.

Uživatelé to uvítali, marketéři se chytají za hlavu. Svůj pohled na věc vyložil v článku pro magazín Faktor S analytik e-commerce Martin Petrášek. Jeho názor převzal také server idnes.cz.

Článek ve formátu PDF si můžete přečíst na našem webu.

Mohlo by vás zajímat

V FG Forrest stavíme infrastrukturu na Kubernetes. Pro naše zákazníky to má řadu výhod

V FG Forrest věříme, že kvalitní digitální řešení se neobejde bez špičkového technického základu. Proto jako klíčový pilíř infrastruktury našich projektů využíváme Kubernetes – moderní platformu pro správu a provoz aplikačních komponent. Webům…

Celý článek

JABLOTRON má díky FG Forrest webovou prezentaci pro celý svět

Online aktivity skupiny JABLOTRON byly už tak rozsáhlé, že si vyžádaly sjednocení všech webů pod jedinou platformu a moderní design. Přesně to jsme zařídili.

Celý článek

Přeskočit na hlavní nabídku