Jak si Apple poradil s dotěrnou reklamou

Nový prohlížeč Safari, který Apple uvolnil ke stažení pro počítače i mobily, zasadil cílené reklamě přímo smrtící ránu – umožnil uživatelům zablokovat sledování jejich aktivit, bez kterého cílená reklama neví, na koho cílit.

Uživatelé to uvítali, marketéři se chytají za hlavu. Svůj pohled na věc vyložil v článku pro magazín Faktor S analytik e-commerce Martin Petrášek. Jeho názor převzal také server idnes.cz.

Článek ve formátu PDF si můžete přečíst na našem webu.

Mohlo by vás zajímat

Když už krabicové řešení nestačí: 5+1 důvodů, proč zvážit e-shop či web na míru

Vybrali jsme 5+1 nejčastějších důvodů, proč k nám klienti přecházejí z krabicové platformy. Rádi s tím pomůžeme i vám.

Celý článek

Vybojovali jsme 2. místo na WebTop100 za projekt pro Armádu ČR

Jsme hrdí na to, že kvalitu tak významného řešení ocenila porota největší soutěže digitálních projektů v Česku a na Slovensku. Pojďme si jej představit.

Celý článek

Přeskočit na hlavní nabídku