Křtila se kniha Mapa úspěchu a Forresti byli u toho

25. 11. 2016 | FG Forrest

Mapa úspěchu je projektem CZECH TOP 100, který už několik let představuje úspěšné české firmy odborné i laické veřejnosti. Knižního zpracování se mu poprvé dostalo na podzim 2015 a letos vzniklo knižní další pokračování.

Na čtvrtečním křtu, který se uskutečnil po slavnostním vyhlášení České značky 2016 a nejlepší firemní komunikace, nechyběl ani Kamil Kožíšek, majitel společnosti FG Forrest. Důvod je jednoduchý – jednou z 22 firem, které v knize prozradily tajemství úspěchu, je i FG Forrest.

Celkem se do projektu Mapa úspěchu zapojilo již na šest desítek českých společností, které se podělily o svou historii a často trnitou cestu k úspěchu. Jedná se o firmy, jež za posledních 25 let výrazně ovlivnily českou ekonomiku a my ve Forrestu jsme hrdí na to, že se můžeme řadit mezi ně.

Knihu vydalo nakladatelství Mladá fronta a je k dostání u všech dobrých knihkupců.

FG Forrest, a.s., je internetovou agenturou založenou v roce 1996.

Navrhuje optimální využití digitálních médií a kompletně realizuje zejména webové prezentace, intranety a mobilní aplikace. Vlastní produkce, profesionální přístup, redakční systém Edee CMS a prokazatelné přínosy jsou důvody, proč vybrat za partnera FG Forrest. Mezi dlouhodobé klienty patří Skupina ČEZ, McDonald's, Komerční banka, AC Sparta Praha nebo Kancelář prezidenta republiky.

Na seznam článků

Přeskočit na hlavní nabídku