Skupina FG v roce 2021 vyrostla o 19 %

V minulém roce jsme plánovali, že naše skupina opět poroste dvojcifernou rychlostí. A jsme moc rádi, že se nám tato předpověď vyplnila. Celkový výnos firem ve skupině FG totiž meziročně vzrostl ze 122 na 145 milionů, což představuje zvýšení o 19 %.

Výsledek je to pro nás velmi důležitý, protože ukazuje úspěšný rozvoj projektů našich zákazníků a ti navíc spolupráci s námi ještě zintenzivňují. 

Díky zvýšení výnosů můžeme růst i my ve smyslu investic do našich týmů a rozvoje inovativních řešení. Zmínit můžeme třeba softwarový nástroj Evita DB, který vyvíjíme společně s Univerzitou Hradec Králové. Toto unikátní databázové řešení bude součástí našich stávajících e-commerce projektů, což jim přinese například podstatně rychlejší zpracování dat.

V rámci skupiny FG jsme také významně podpořili další vývoj headless CMS a e-commerce platformy Edee.one.

O společnostech ve skupině FG

Skupinu FG tvoří pětice společností, které působí v multimediální, internetové a především v e-commerce sféře:

  • FG Forrest –⁠ Přední dodavatel intranetů, webů a e-commerce řešení. Z poslední doby zmiňme třeba unikátní online konfigurátor MyMoser nebo nový web pro Kooperativu. Koncem minulého roku potěšil také zisk 1. místa na WebTop100 za webové stránky Rodinného pivovaru BERNARD.
  • Edee.one –⁠ Provozovatel stejnojmenné headless CMS a e-commerce platformy pro správu webů, e-shopů a intranetů. Na platformě běží např. intranet skupiny ČEZ, e-shop Senesi a další desítky významných online projektů.
  • More.is.More –⁠ Společnost řeší komerční využití virtuální a rozšířené reality a exceluje v technologii 3D skenování. Možná už jste vyzkoušeli jejich mobilní aplikaci s rozšířenou realitou pro areál historického hospitálu Kuks nebo aplikaci pro Národní muzeum, ve které na obrazovce vašeho mobilu či tabletu ožije legendární plejtvák.
  • Flamesite –⁠ Producentská společnost s vlastním postprodukčním studiem. Pracuje na audiovizuálních dílech od televizních reklam po celovečerní hrané filmy. Aktuálně můžete v kinech vidět pokračování oblíbeného filmu Po čem muži touží 2, na kterém se studio podílelo.
  • Logos –⁠ Obsahově-kreativní agentura se specializací na slova. Připravuje strategie, kreativní koncepty a obsah nejen pro digitální média. Podílí se na projektech třeba pro ŠKODA AUTO, Moser nebo Malfini.

Naše plány pro rok 2022? Opět plánujeme dosáhnout dvojciferného růstu a investovat do vývoje Evita DB i platformy Edee.one. A samozřejmě být i nadále pevnou oporou všech našich klientů při rozvoji jejich online podnikání.

Mohlo by vás zajímat

Na teambuilding v Krkonoších jen tak nezapomeneme!

Velký teambuilding obvykle pořádáme jednou za rok, takže si dáváme opravdu záležet. A ten letošní byl pořádně našlápnutý.

Celý článek

Naše datová knihovna pro Skupinu ČEZ sbírá ocenění i v zahraničí

Online ESG datová knihovna v roce 2023 získala několik prvních míst na prestižních soutěžích, včetně dvou zahraničních. Seznamte se v našem článku.

Celý článek

Přeskočit na hlavní nabídku