Záplava firemních benefitů a my

Aby firmy získaly a udržely své zaměstnance, vymýšlí někdy až bláznivé firemní benefity.

„Benefity jako pingpongové stoly nebo vířivky na pracovišti se mi zdají opravdu extrémní. Jejich skrytým cílem je udržet zaměstnance v práci co nejdéle, třeba 16 hodin denně,“ tvrdí ředitel webové agentury FG Forrest Radovan Jelen. „To má ale krátkodobý efekt, který může fungovat ve společnostech, kde se zaměstnanci rychle mění. Naráz se jich naberou desítky, poté zas mnoho odejde,“ popisuje. „Životnost“ takových zaměstnanců je podle něj velmi krátká. Firmy je totiž doslova vytěží jako zdroje…

Více o tomto trendu a o našem pohledu na věc si můžete přečíst v článku z aktuálního Eura.

Mohlo by vás zajímat

Na WebTop100 jsme podruhé v řadě získali hlavní cenu Autor roku!

Z letošního ročníku významné soutěže WebTop100 si odnesly ocenění hned tři naše projekty. A co víc, podruhé za sebou jsme získali také hlavní cenu pro nejlepší agenturu – Autor roku!

Celý článek

Maďarský e-shop SG nábytku od FG Forrest dosáhl obratu přes půl miliardy

V FG Forrest jsme pomohli už řadě webů a e-shopů s expanzí do zahraničí. Jedním z nejvýraznějších je příběh maďarského e-shopu pro SG nábytek.

Celý článek

Přeskočit na hlavní nabídku