Záplava firemních benefitů a my

22. 7. 2016

Aby firmy získaly a udržely své zaměstnance, vymýšlí někdy až bláznivé firemní benefity.

„Benefity jako pingpongové stoly nebo vířivky na pracovišti se mi zdají opravdu extrémní. Jejich skrytým cílem je udržet zaměstnance v práci co nejdéle, třeba 16 hodin denně,“ tvrdí ředitel webové agentury FG Forrest Radovan Jelen. „To má ale krátkodobý efekt, který může fungovat ve společnostech, kde se zaměstnanci rychle mění. Naráz se jich naberou desítky, poté zas mnoho odejde,“ popisuje. „Životnost“ takových zaměstnanců je podle něj velmi krátká. Firmy je totiž doslova vytěží jako zdroje…

Více o tomto trendu a o našem pohledu na věc si můžete přečíst v článku z aktuálního Eura.

Na seznam článků

Přeskočit na hlavní nabídku