Záplava firemních benefitů a my

Aby firmy získaly a udržely své zaměstnance, vymýšlí někdy až bláznivé firemní benefity.

„Benefity jako pingpongové stoly nebo vířivky na pracovišti se mi zdají opravdu extrémní. Jejich skrytým cílem je udržet zaměstnance v práci co nejdéle, třeba 16 hodin denně,“ tvrdí ředitel webové agentury FG Forrest Radovan Jelen. „To má ale krátkodobý efekt, který může fungovat ve společnostech, kde se zaměstnanci rychle mění. Naráz se jich naberou desítky, poté zas mnoho odejde,“ popisuje. „Životnost“ takových zaměstnanců je podle něj velmi krátká. Firmy je totiž doslova vytěží jako zdroje…

Více o tomto trendu a o našem pohledu na věc si můžete přečíst v článku z aktuálního Eura.

Mohlo by vás zajímat

Proč u nás testování patří k vývoji stejně jako design a kód

Digitální produkt dnes musí zvládnout víc než jen fungovat. Uživatelé očekávají spolehlivost, jednoduché ovládání i příjemný zážitek. Testování je proto důležitější než kdykoli dřív.

Celý článek

Nový e-shop pro Milagro od FG Forrest a 100% nárůst tržeb v onlinu

Minulý rok jsme spustili nový e-shop autorizovaného prodejce šperků Pandora. Má skvělé výsledky a postupně jej dále rozvíjíme třeba o gravírování nebo zákaznickou sekci.

Celý článek

Přeskočit na hlavní nabídku