Záplava firemních benefitů a my

Aby firmy získaly a udržely své zaměstnance, vymýšlí někdy až bláznivé firemní benefity.

„Benefity jako pingpongové stoly nebo vířivky na pracovišti se mi zdají opravdu extrémní. Jejich skrytým cílem je udržet zaměstnance v práci co nejdéle, třeba 16 hodin denně,“ tvrdí ředitel webové agentury FG Forrest Radovan Jelen. „To má ale krátkodobý efekt, který může fungovat ve společnostech, kde se zaměstnanci rychle mění. Naráz se jich naberou desítky, poté zas mnoho odejde,“ popisuje. „Životnost“ takových zaměstnanců je podle něj velmi krátká. Firmy je totiž doslova vytěží jako zdroje…

Více o tomto trendu a o našem pohledu na věc si můžete přečíst v článku z aktuálního Eura.

Mohlo by vás zajímat

Náš B2C a B2B e-shop pro SENESI získal už pět významných ocenění

SENESI patří mezi naše dlouhodobé klienty, s nimiž průběžně rozvíjíme jejich online řešení. Těší nás, že to oceňují jak zákazníci, tak poroty prestižních soutěží.

Celý článek

FG Forrest v roce 2024 –⁠⁠⁠⁠⁠⁠ prestižní ocenění, inovace a nové projekty

I minulý rok nám věřila velká jména českého byznysu, získali jsme několik cen a rozjeli nové projekty, včetně těch s mezinárodním přesahem.

Celý článek

Přeskočit na hlavní nabídku