Pražská informační služba má svůj korporátní web
Pražská informační služba – Prague City Tourism spustila svůj nový korporátní web, který již plně koresponduje s novým vizuálním stylem organizace.
Pražská informační služba – Prague City Tourism spustila svůj nový korporátní web, který již plně koresponduje s novým vizuálním stylem organizace.
Proč některá čísla mohou být zavádějící? Kdy je lepší nic nenastavovat? Co je třeba nastavit před samotnou kampaní?
Podařilo se nám něco výjimečného, co se v naší práci nestává každý den. Společným úsilím všech zúčastněných jsme přiměli stovky lidí, aby přišly do některého ze spřízněných showroomů Volkswagen, postavily se na běžecký pás a vypotily pár…
Do unikátní běžecké kampaně „Run Blue.“ se do 10. května 2014 mohou zapojit zákazníci showroomů Volkswagen v pěti městech ČR. V každém showroomu je nainstalován běžecký trenažér, na kterém mohou zájemci uběhnout libovolnou vzdálenost…